وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، فعالان گروه "عمل لندن برای فلسطین" با تجمع در مقابل نخستین فروشگاه عرضه کننده محصولات بهداشتی شرکت اسرائیلی "sabon"، خواستار تحریم فروش کالاهای اسرائیلی در انگلیس شدند.

تجمع‌کنندگان پلاکاردهایی را با عبارات "Sabon پاکسازی قومی کرده است" و "Sabon، نمی‌توانی خون را از دست (جنایت‌کاران) پاک کنی" در دست داشتند.

عده‌ای از شرکت‌کنندگان با دستانی قرمزرنگ و ماسک چهره نتانیاهو تاکید کردند، دست جنایتکاران اسرائیلی به خون هزاران فلسطینی بی‌گناه آغشته شده است.

این تجمع که روز دوشنبه گذشته و به مناسبت افتتاح اولین شعبه فروشگاه "Sabon" انجام شد، علی‌رغم بارندگی شدید با استقبال عابران و مشتریان همراه بود.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع هدف از برگزاری آن را چنین بیان کرد: "sabon یک شرکت اسرائیلی است که مستقیما از پاکسازی فلسطینیان بهره برده و کارخانجات آن در شهرک کریات گات ساخته شده است. این شهرک بر روی ویرانه‌های روستای "الفلوجه" و "المنشیه" ایجاد شده است؛ ساکنان این روستاها همگی توسط صهیونیست‌ها در سال 1948 کشته یا مجبور به فرار و آوارگی شده‌اند. با وجود آنکه اسرائیلی‌ها می‌توانند از دریای مرده برای کارخانجات خود مواد معدنی استخراج کنند، فلسطینیان اجازه چنین کاری ندارند."

گفتنی است این شرکت اسرائیلی وعده داده است که به زودی در شهرهای رم، توکیو و آمستردام شعبه‌های جدید خود را افتتاح خواهد کرد.

فعالان گروه "عمل لندن برای فلسطین" تاکید کردند در صورت تداوم فعالیت‌های این فروشگاه تجمعات اعتراضی آنان نیز ادامه خواهد یافت.




















نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:رژیم صهیونیستی,تحریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com