وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598 ، الهام چرخنده  به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است. در همین رابطه شایان، فرزند وی یادداشتی درباره بستری شدن مادرش نوشته که می خوانید:

 «سلام .. . این نوشته برای کوه مشکی است ...برای خاتون خانواده زهرایی دلا ...شعرا ..نقاشا ..ورزش ..مهندسین ..و سینما به سبک خودش. .
این تصویر مربوط میشه به نفس زندگی من و برادرم ارسطو ..الهام بانو چرخنده .. و .. . مامان زهرایی شده ما ... 
همونی که چندین روز و ثانیه و ماه رو تحمل کرد و زیر فشار ..نامردی های نامرد دم نزد و چون کوه اعتقادش رو راسخ تر از همیشه ادامه داد و فریاد زد ... . عاشقم من عاشقم من ای علی جانم مدد .. . و همواره نفسش از سینه بانوان مسلمان زهرایی کشورش در میاد ..به دعای خیر همه احتیاج داره .. از همین ابتدا عرض کنم ...الهام یک بختیاریه. و بیدی نیست به این بادا بلرزه ...( مخاطب خاص ) 
من بهش تکیه میکنم ..من بهش افتخار میکنم ...من بهش میگم فرشته ... .. 
مخلص همه یاران زهرایی و حیدری پیج مادر .... 
رخصت .. علی علی ..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 24 آبان 1393برچسب:بانوی زهرایی,الهام چرخنده,زن مسلمان,حجاب,حیا,نجابت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com