وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حمایت از فرقه ضاله بهائیت اما در این طیف سیاسی مسبوق با سایقه است.

پیش از این محمد نوری زاد از چهره های دسته چندم فتنه که تلاش می کند با حرکات متهورانه و نمایشی ایش جلب توجه کند، پای یک بهایی را بوسید و محمدخاتمی نیز از وی تجلیل کرد.

محمد نوری‌زاد که توهین‌ها و سخنان شاذ و عجیبی مانند «ادای احترم به شیطان‌پرستان»، «تبرعه جنایات منافقین»، «تشکر از خاندان منحوس پهلوی»، «نفی شهادت حضرت زهرا(س)» و … را در پرونده خود دارد، مدتی قبل تر به همراه “محمد ملکی” اپوزسیون فعال در کمپین ضداسلامی‌ «لگام»، با حضور در جمع تعداد از بهائی‌ها، روبروی آنها زانو زده و از آنها معذرت‌خواهی کرد.

اخیرا اما سیدمحمد خاتمی در تجلیل از نوری زاد مقدمات اشتغال فائزه نوری زاد را در بنیاد دائره المعارف اسلامی را فراهم کرد. خاتمی در اقدامی که آن را "سپاسی از نوری زاد" خوانده و آنطور که نوری زاد روایت کرده در دیدار با خاتمی از او خواسته تا حقوق بهایئت و هم جنس بازان را پیگیری کند!

گفتنی است یکی از جریانات خطرناک فکری که با حمایت بیگانگان و به مدد کج فکری و کجروی عده­ای از مسلمانان ناآگاه در طی دو قرن اخیر در جامعه ایران رخنه کرده است،"فرقه انحرافی بهائیت" است . این فرقه انحرافی که با شعارها و ظاهر دینی سعی کرده خود را به جامعه ایرانی قالب کند به مدد روشنگری و راهنمائی های فقهای بزرگوار شیعه نتوانسته به موفقیت برسد و به عنوان «فرقه ضاله» ، ننگ انحراف بر پیشانی آن خورده شده است.

در جدول ذیل برخی از نظرات فقهای اسلامی در این باره را می خوانید::

امام خمینی(ره) حضرت امام خمینی"ره" در پاسخ به سؤالی در رابطه با جواز یا عدم جواز مطالعه کتب بهائیت فرموده اند: اگر خوف انحراف در بین باشد باید ترک کنند.همچنین ایشان ازدواج با فرقه ضاله بهائیت را باطل اعلام کرده­ اند.
آیت الله خامنه ای جمیع افراد فرقه ضاله بهائی محکوم به کفر و نجاست هستند و از غذا و سایر چیزهایی که با رطوبت مسری در تماس با آنها بوده است باید اجتناب کرد و در صورت تماس آنها با چیزى، مراعات مسائل طهارت در رابطه با آنها، نسبت به امورى که مشروط به طهارت است، واجب است؛ ولى رفتار مدیران و معلمان و مربیان با دانش‏ آموزان بهائى باید بر اساس مقررات قانونى و اخلاق اسلامى باشد و همه مؤمنین باید با حیله ‏ها و مفاسد فرقه گمراه بهائیت مقابله نموده و از انحراف و پیوستن دیگران به آن جلوگیرى کنند. آنها نجس و دشمن دین و ایمانِ شما هستند، پس فرزندان عزیزم جداً از آنها بپرهیزید.
آیت الله بهجت(ره) ایشان در مورد طهارت و یا نجاست پیروان فرقه ضاله بهائیت و نیز معاشرت و تماس با آنها، حکم به نجاست آنها کرده­اند و فرموده­اند که از معاشرت و تماس با آنها باید پرهیز و اجتناب کرد. همچنین در مورد معامله با بهائی­ها فرموده­اند: معامله با بهائی مطلقا جایز نیست و تقویت آنها حرام است. ایشان ازدواج با افراد این فرقه را جایز ندانسته و در رابطه با حکم ازدواج و ادامه زندگی مشترک کسی که با یکی از اعضای این کیش باطل ازدواج کند هر چند فرد جاهلی بوده باشد فرموده­اند: عقد باطل است و باید جدا شوند و در صورت جهل باید عده وطی به شبهه نگه دارد.
آیت الله  فاضل لنکرانی(ره) ۱ ـ بهائی ها مسلمان نمی باشند بلکه کافر و نجسند. ۲ ـ سلام ابتدایی به آنها جایز نیست و در دست دادن با آنها باید مراقب احکام نجس و پاکی باشید. ۳ ـ فی حد نفسه با آنها معامله کردن مانعی ندارد مگر اینکه باعث ترویج مذهب باطل آنها یا تضعیف مسلمانان باشد. ۴ ـ غذای آنها نجس است و خوردن آن حرام است
آیت الله مکارم شیرازی ایشان اعضای فرقه ضاله بهائیت را از زمره مسلمین خارج دانسته و هرگونه رابطه­ای با آنها را حرام اعلام کرده­اند و ارتباط با آنها را مقید به مواردی دانسته­اند که امید ارشاد و هدایت آنها باشد.
آیت الله تبریزی(ره)  و آیت الله سیستانی آیت الله تبریزی فرموده­ اند: کسانی که با عواید خود به دشمنان اسلام و مسلمین کمک می کنند٬ تقویت و اعانت و تایید آنان جایز نیست . همچنین آیت الله سیستانی نیز معامله با بهائی ها را جایز نشمرده ­اند.
آیت الله صافی گلپایگانی آنها نجس هستند و اجتناب از آنها واجب است.  ازدواج با افراد این فرقه حرام و باطل است. اگر فرد جاهلی با یکی از اعضای این کیش باطل ازدواج کرده باشد، ازدواج صحیح نبوده و به محض آگاهی از مساله باید بدون طلاق از او جدا شود و چون جاهل بوده، آمیزش او حکم وطی به شبهه را دارد و اگر بعد از آگاهی به حکم شرع زندگی را ادامه دهد، علاوه بر اینکه حرام است ، آمیزش او حکم زنا را دارد.
آیت الله سبحانی قبل از انقلاب اسلامی خطر بهائیت کمتر احساس می­شد ولی این مساله در شرایط فعلی بسیار جدی می­ باشد... چون بهائیت نه تنها به عنوان فرقه دینی به شمار نمی‌روند، بلکه یک مسلک سیاسی هستند که از اسلام خارجند.
آیت الله نوری همدانی ایشان نیز حکم پیروان فرقه ضاله بهائیت از نظر طهارت و نجاست را نجس  و ازدواج با افراد این فرقه منحرف را جایز نمی­ دانند.

زندگی مبتذل بهائیت آنقدر زننده است که یکی از نجات یافتگان این فرقه پیش از این در نشستی از شدت ضدیت آنها با اسلام اینطور گفته است: همه بهائیان ابتدا به ساکن با برخورد حسنه و اخلاق محترمانه کاری می‌کنند تا همه تصور کنند این فرد بهایی انسانی بااخلاق و مهربان است اما من چون خود مبلغ بودم، می‌گویم که تمام بهائیان به‌غیر از جامعه خود هیچ جامعه دیگری را به اندازه یک انسان محترم، به حساب نمی‌آورند. آنها راحت می‌گویند که باید کمر مسلمانان را شکست.

نقش در فتنه 88

با اینکه بهائیت می‌گوید ‌در سیاست دخالت نکنید ولی در سال 88 بهائیان از رأی دادن سخن می‌گفتند. بعد از انتخابات هم در جریان آشوب‌ها زمانی که چند بهایی را گرفتند، ماجرا و نقش آنان مشخص شد. سوال اینجاست چه‌کسی مجوز شرکت در انتخابات را 4 سال پیش داد؟ چرا امسال در انتخابات شرکت نکردند؟

بهائیت در ایران

آزار جداشدگان از بهائیت

یکی از نجات یافتگان می گوید: قبل از انقلاب کسانی را که از بهائیت جدا می‌شدند، می‌زدند ولی الآن طرد می‌کنند؛ من از زمانی که مسلمان شده‌ام، خیلی رنج کشیدم و فهمیدم که این فرقه دست‌نشانده است.

الگوی زنان در بهائیت

در بهائیت یک الگو بیشتر نیست و آن هم فردی به‌نام زرین‌تاج است که بها او را قرةالعین نامید و بعدها به‌خاطر کتمان سوابق فسادش او را طاهره (پاک) نام نهادند. این زن در قلعه شیخ طبرسی با لباس حریر و بی‌حجاب در جمع مردان ظاهر شد و عملاً از آن زمان کشف حجاب آغاز شد و از عدم تفاوت زن و مرد گفتند. در بهائیت می‌گویند زن می‌تواند 9 الی ماشاءالله همسر داشته باشد و می‌تواند اگر در خانه شوهر بچه‌دار نشد، در خارج از منزل فرزند‌دار شود و به خانواده بازگردد.

بهائبت در جنگ
در زمان جنگ که ملت دنبال جنگ بودند، اعضای بهائیت زمین‌های شهرهای بزرگ را به مفت خریدند و ارباب شدند. امروز یک سری از مشاغل همچون عینک‌سازی و واردکنندگی قطعات بوش آلمان در دست بهائیان است. در جنگ تحمیلی هیچ بهائی اجازه شرکت در جنگ را نداشت ولی در جنگ آمریکا با عراق سربازهای بهائی مردم مسلمان عراق را می‌کشتند.

خیانت های بهائیت

سرسپردگی این دین ساختگی و انحرافی جای سوال و شک ندارد اما آنچه کمتر مورد بررسی و توجه قرار گرفته است اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور ، آدمکشی ، قتل و کشتار بوده است .آدمکشی ، قتل ، ترور و قساوت را از اولین روزهای پیدایش بابی‌گری در میان اعضای این فرقه می‌توان دید. به‌نوشته فریدون آدمیت، بابی‌ها در جریان شورش‌های خود در دوران ناصری، با مردم و نیروهای دولتی رفتاری سبعانه داشتند و «اسیران جنگی» را «دست و پا می‌بریدند و به آتش می‌سوختند.» قساوت و سبعیت فوق‌الذکر را در ماجرای قتل شهید ثالث (حاج ملا محمد تقی برغانی، ۱۷ ذیقعده ۱۲۶۳ق.)، عمو و پدر همسر قرهالعین، نیز به‌روشنی می‌توان مشاهده کرد.

قتل‌های انجام شده توسط بهاییان را می‌توان به پنج گروه می‌توان تقسیم کرد: اوّل، قتل‌های سیاسی؛ دوّم، قتل برخی شخصیت‌های مسلمان که تداوم حیات ایشان برای بهائیت مضر بود؛‌ سوم، قتل بابیان مخالف دستگاه میرزا حسینعلی نوری (به‌طور عمده ازلی‌ها)؛ چهارم،‌ قتل بهائیانی که از برخی اسرار مطلع بودند یا به دلایلی تداوم حیات ایشان مصلحت نبود؛ پنجم، قتل بنا به اغراض شخصی سران فرقه بهائی. تروریسم سیاسی در تاریخ معاصر ایران از اواسط دهه ۱۸۴۰ م./ ۱۲۶۰ ق. با بابی‌گری آغاز شد و چنان با بابی‌گری پیوند خورد که در دوران متأخر قاجار نام «بابی» ‌و «تروریست» مترادف بود. می‌دانیم که بابی‌ها ترور امیرکبیر را طراحی کردند و در ۲۸ شوال ۱۲۶۸ ق./ ۱۵ اوت ۱۸۵۲ م. به ترور نافرجام ناصرالدین شاه دست زدند که به دستگیری گروهی از ایشان انجامید. از آن پس این رویه در ایران تداوم یافت و به‌ویژه در دوران انقلاب مشروطه و پس از آن اوج گرفت.

فعالیت‌های تروریستی دوران انقلاب مشروطه و پس از آن با نام سردار محیی (عبدالحسین خان معزالسلطان)، احسان‌الله خان دوستدار، اسدالله خان ابوالفتح‌زاده، ابراهیم خان منشی‌زاده و محمد نظر خان مشکات‌الممالک در پیوند است.

فعالیت‌های مخفی اسدالله خان ابوالفتح‌زاده (سرتیپ فوج قزاق) و ابراهیم خان منشی‌زاده (سرتیپ فوج قزاق) و محمدنظرخان مشکات‌الممالک از سال ۱۳۲۳ ق. و با عضویت در انجمن مخفی معروف به بین‌الطلوعین آغاز ‌شد که جلسات آن در خانه ابراهیم حکیمی‌(حکیم‌الملک)، نخست‌وزیر بعدی دوران پهلوی، برگزار می‌شد و بسیاری از اعضای آن بابی ازلی و تعدادی بهائی بودند.


دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 دی 1393برچسب:فتنه88,سران فتنه,نمایشگاه کتاب,حراست نمایشگاه,ممانعت,دانشگاه شهید بهشتی,اخراج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com