وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صراط: فارس نوشت: وضعیت لباس های غیر رسمی و نه چندان مناسب برخی از سینماگران و بازیگران حاضر در جشنواره فیلم فجر کار را به جایی رسانده است که حتی برنامه تلویزیونی «هفت» نیز در یکی از برنامه های اخیر خود، آیتمی انتقادی را در همین زمینه پخش کرد.
سعید راد، بازیگر مطرح سینمای ایران در آیتم اشاره شده بیان کرد که سینماگران و هنرمندان این عرصه بهتر است در جشنواره فجر با لباس رسمی و کت و شلوار حضور پیدا کنند.
او همچنین عنوان کرد که چه کسی مرحوم خسرو شکیبایی را به یاد می آورد که با لباس غیر رسمی در جشنواره ها حاضر شده باشد؟!
پوشش برخی از مدعوین جشنواره فجر در ایران در حالی است که در خارج از کشور اگرچه ممکن است در یک نشست مربوط به یک فیلم سینمایی، دست‌اندرکاران آن پروژه با لباس های جورواجور و مختلف حاضر شوند اما این قضیه در جشنواره های سینمایی مطرح، متفاوت و پوشش همه‌ی حضار در آنها رسمی است.
به این صورت که مردان کت و شلوار می پوشند و لباس زنان نیز در فرهنگ آن جشنواره ها رسمی محسوب می شود.
غیر از پوشش مدعوین، طرز لباس پوشیدن برخی دیگر از شرکت کنندگان در جشنواره فیلم فجر امسال نیز به گونه ای بوده که پلیس کشورمان مجبور به اعزام نیرو برای تذکر به این افراد و ارشاد آنها در محل جشنواره شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,بی عفتی,بی حجابی,برهنگی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com