وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


گفتمش آنان که سالها رفیق و قرینت بودند از رفیقیت جز پشیمانی و نا آرامی نصیبی نداشتند !

گفت :

یا بنی آدم ! دست من شفا و اشاره ام راهگشا و توصیه ام روح افزاست چرا حرفم را گوش نمی کنی؟!

گفتم ای شیطان جدم حضرت آدم و خانمش بی چاره ی وسوسه ی تو شدند و میلیونها برادر و خواهرم غارت شده ی دست تواند مگر من دیوانه ام فریب تو را بخورم؟

«ما ، شیطان و شبکه تلویزیونی من و تو»


و او تبسمی کرد و گفت عجب پرونده ی قطوری برایم درست کرده ای؟! چرا این همه بدبینی؟!

گفتم ای شیطان قران می فرماید:

« إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ »؛

«شيطان دشمن شماست او را دشمن گيريد او فرمانبران خويش را فرا می خواند تا همه از دوزخيان باشند»

گفت ببخشید بابام تماس گرفت و گفت هرچه زودتر خودت را برسان و اطاعت امر پدر هم واجب است؟

فردایش به سراغم آمد و گفت آمدم تنها نباشی !

گفتم :

تا توانی می گریز از یار بد

یا ر بد بدتر بود از مار بد

مار بد تنها ترا بر جان زند

یار بد بر جان و بر ایمان زند

ای شیطان تو را به جان اوباما و نتانیاهو و داعشی ها از من دست بردار و به شبکه من و تو برو .آن جا غوغایی بر پاست و بازار شیطان ها گرم گرم است.

در آن شبکه کسی می تواند مشغول به کار شود که:

1-سر سپرده و جان نثار بهایت شود .

2-ضدیتش با نظام جمهوری اسلامی ایران قطعی شده باشد.

3- هر آن آمادگی برای عریان شدن را داشته باشد.

مگر نمی دانی چند روز قبل که خواستند فیلم «بفرمائید شام» را بسازند تیام و دو نفر دیگر بدون هیچ شرم حیایی «سارا» را شام باران کردند و چنان چند نفره به او تعرض کردند و فیلم گرفتند که ماجرایش فیلمی و افتضاحی جهانی شد.

در آن جا ازدواج همجس بازان وجود دارد . وچون برخی از بینندگان اعتراض کردند، رها اعتمادی اعلام کرد عقاید شخصی هر کسی به خودش ارتباط دارد و این موضوعی نیست که بخواهد اینقدر هیاهو به پا کند.

شیطان ناراحت شد و گفت خاطرم را آزرده کردی هر چند من شیطان مطرود و ملعونم ولی هرگز شاگرد شاگرد «من و توها» هم نمی شوم!

 

نظرات شما عزیزان:

مدافعان حرم
ساعت12:32---6 اسفند 1393
مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 اسفند 1393برچسب: شیطان ، جهنم ، تاریخ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com