وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رندی بری که خود نیز همجنس‌باز است، تا کنون سرکنسول آمریکا در آمستردام بود. او به زبان‌های اسپانیایی و عربی تسلط دارد. وبسایت رسانه دولتی آلمان در ادامه نوشته است: «وزیر خارجه آمریکا در مراسم معرفی بری تأکید کرد که نماینده ویژه دگرباشان جنسی، برای دنیایی بدون خشونت و تبعیض علیه دگرباشان جنسی[!] تلاش خواهد کرد.»

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه از اینکه در ۷۵ کشور دنیا ‌همجنس‌بازی هنوز جرم است، ابراز تأسف کرد! کری در پایان اظهارات خود در حمایت از منحرفان جنسی، مدعی شد: «این نبرد هنوز به پیروزی نرسیده، اما اکنون زمان از دست دادن شهامت نیست.»[!]

اما برسیم به سطح مثلا نخبگان جامعه‌ی امریکایی. شاید نمونه‌ی خیلی واضح آنرا بتوان در بین هنرمندان و اهالی هالیوود دید. به طور مثال، اسکار امسال در نمایش عریانی و ابتذال نه تنها دست کمی از سنوات سابق نداشت بلکه برهنه شدن مجری مرد آن حاشیه ای بزرگتر از متن را رقم زد.

امسال نیز بزرگترین رویداد سینمایی با معرفی نامزدها به پایان رسید اما مثل همیشه برخی حاشیه ها پررنگ تر از متن بودند. آنچه در تازه ترین دوره اسکار بیش از همه خودنمایی می کرد ابعاد نمایش برهنگی از سوی بازیگران زن بود. در حالی که از زنان انتظار پوشش مناسب تری وجود دارد ناباورانه این مردان بودند که خود را در درون کت و شلواری با یقه کیپ حبس کردند!

علاوه بر پوشش نامناسب و مبتذل از سوی زنان در اسکار 2015 ، عرضه بدن های خالکوبی شده آنها امسال بیشتر به چشم می خورد. و بالاخره ... بدتر از همه برهنه شدن مجری مرد این دوره از اسکار بود. البته سال گذشته نیز الن دیجنرس مجری همجنس باز آمریکایی اسکار 2014 را اجرا کرد. او که امروزه یکی از مطرح ترین چهره های تلویزیونی دنیاست یک بار هم در سال ۲۰۰۷، اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشت.

در بین مردم امریکا هم فساد جنسی بی‌داد می‌کند. به طور مثال در بین دانشجویان این کشور که ویژه‌ترین قشر هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند، گزارش‌های وحشتناکی از فساد جنسی به گوش می‌رسد. به طور مثال چندی پیش، موسسه "Princeton Review"در رتبه‌بندی که اخیرا اعلام کرد، دانشگاه "آیوا" را با حدود 126هزار دانشجو، از لحاظ برگزاری "پارتی‌های دانشجویی" به عنوان "فاسدترین دانشگاه آمريکا" معرفی کرده است.

این رتبه بندی بر اساس تعداد بار فروشی‌هاي محوطه دانشگاه و تعداد "پارتی‌هاي غير اخلاقي" که بر گزار می‌شود صورت می‌گیرد. در این گزارش آمده است حدود 75 درصد از دانشجویانی که در این پارتی‌ها شرکت می‌کنند بیش از حد معمول "مشروبات الکلی" مصرف می‌کنند.

ريیس این دانشگاه در رابطه با مصرف بیش از اندازه الکل توسط دانشجویان در این دانشگاه اذعان کرد: "تلاش می کنیم فرهنگ حاکم بر این دانشگاه را اصلاح کنیم و از دانشجویان خواسته‌ایم در مصرف مشروبات الکلی زیاده روی نکنند". در تحقیق موسسه Princeton Review بیش از 126 هزار دانشجو مورد مطالعه قرار گرفت و بطور متوسط در هر دانشگاه از 333 نفر درباره رفتار دانشگاه در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری پارتی‌ها دانشجویی سوال شد.

همه‌ی این‌ها وقتی بیشتر مایه‌ی تأسف می‌شود که می‌بینیم عده‌ای خودباخته در ایران هستند که امریکا، با این شرایط وحشت‌بارش آرمان آنها محسوب می‌شود و این آرمان کذایی را در جامعه تبلیغ می‌کنند. خوب است قبل از پذیرش هر نوع تبلیغ چنین افرادی، به اهل موضوع مورد تبلیغ آنها نگاهی دقیق داشته باشیم تا ببینیم به سمت چه واقعیتی دعوت می‌شویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:فساد جنسی,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com