وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صراط: علی مطهری، از نمایندگان مجلس که اخیراً در شیراز مورد حمله گروهی از اوباش قرار گرفت، به تازگی نامه‌ای برای امام جمعه شیراز ارسال کرده است.
 
او در بخشی از این نامه سرگشاده نوشته است: شما و دوستانتان در شیراز سنگ را بسته و سگ را رها کرده‌اید. اگر مایل به زورآزمایی اجتماعی هستید مخالفان این داعشی‌های وطنی را نیز آزاد بگذارید تا ببینید چه بر سر این اراذل می‌آورند!
 
  تحلیلی بر نامه سرگشاده مطهری:
 
*متأسفانه آقای مطهری در روز پس از حادثه شیراز هم با انتشار بیانیه‌ای تحت عنوان «ماجرای حمله به من در شیراز» بر زورآزمایی خیابانی تأکید کرده و نوشته بود:‌ به مسئولان استانی و انتظامی شیراز گفتم اگر قرار بر زورآزمایی اجتماعی است بفرمایید تا من هم هوادارانم را به خیابان‌ها فرا بخوانم، در آن صورت این اراذل یک لقمه آنها خواهند بود!
 
این سیره و خواست غلط آقای مطهری در حالی بیان می‌شود که اولاً ایشان همواره از رعایت اخلاق، آزادی بیان و غیره صحبت کرده‌اند و تحدّی و زورآزمایی خیابانی در شأن گفته‌های ایشان نیست.
 
ثانیاً وی در حالیکه مدتهاست بر طبل ضرورت آزادی متهمان فتنه از حصر می‌کوبد و حتی در مقطعی برخی تظاهرات‌های سال 88 را «اشتباه» خوانده است اما اکنون خود بر سیاق محصورین حرکت می‌کند و دعوی به خیابان کشاندن هوادارانش و مردم را چندین مرتبه مطرح کرده که این مسئله محل تأمل است...
 
صحبت‌های مطهری مبنی بر به خیابان آوردن طرفدارانش در حالی است که قبل از وی کسان دیگری همچون دکتر محمد مرندی و چند تن دیگر از رجال سیاسی نیز در خیابان مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفته‌اند اما تلافی خیابانی سخنی نگفته‌اند.
 
منبع: فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:علی مطهری,فتنه88,زورآزمایی خیابانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com