وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، گروهی از شخصیت‌های سرشناس و معروف سوری که در میان آنها هنرمندان و پژوهشگرانی از این کشور مشاهده می‌شدند، ضمن سفر به جنوب استان «ادلب» در شمال غربی سوریه از پایگاه نظامی «مسطومه» و بسیاری از نقاط ارتش در این منطقه بازدید کردند.

این هنرمندان و پژوهشگران سوری هدف از سفر خود را رساندن پیام حمایت و پشتیبانی خود از تک تک سربازانی بیان کردند که در خط اول جبهه‌های نبرد و درگیری در حال مبارزه با گروه‌های تروریستی هستند.

در میان این گروه «زهیر عبد الکریم»، هنرمند سوری و «بسام ابو عبد الله»، کارشناس امور سوریه و منطقه و استاد روابط بین الملل دانشگاه دمشق نیز دیده می‌شوند.

 صحنه تاثیر برانگیز آن بود که «زهیر عبد الکریم» هنگام بازدید گروه از پایگاه نظامی مسطومه خم شده و پوتین یکی از سربازان مدافع پایگاه را می‌بوسد.

عبد الکریم در این‌باره گفت: افسران و سربازان ارتش سوریه بزرگترین حماسه‌های شجاعت و دلیرمردی را می‌آفرینند و بیمی بر آنها نیست.

این هنرمند سوری افزود: هدف سفر ما اعلام حمایت از ارتش سوریه و ایستادن در کنار ارتش قهرمان ماست، اما وقتی در این مناطق حضور یافتم، این سربازان بودند که به من روحیه دادند و تا زمانی‌که ارتش سوریه چنین باشد، سوریه در امنیت و سلامتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه حال که در این مناطق حضور یافته‌ام، در می‌یابم که برخی از رسانه‌ها در راستای جنگ روانی و رسانه‌ای که به راه انداخته‌اند، بسیاری از حقایق را پنهان و تحریف می‌کنند، تاکید کرد که منطقه «سهل الغاب» و همچنین پایگاه نظامی مسطومه در امنیت کامل به سر می‌برند.

اما بسام ابو عبد الله نیز تصریح کرد: هدف از این سفر این است که سربازان ارتش سوریه بدانند که مردم در کنار آنها قرار دارند و به ویژه در مناطق درگیری حامی و پشتیبان آنها هستند.

وی با بیان اینکه روحیه و معنویات سربازان و افسران سوری بسیار بالاتر از آن است که آن را توصیف کرد، گفت: خوش‌ بوترین رایحه، بوی خاک وطن آمیخته به عرق جبین سرباز سوری و بوی باروت نبردهای شرافتمندانه و حماسی است و هنگامی‌که آنها را در آغوش می‌گرفتیم، این رایحه را استشمام می‌کردیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:ارتش عربی سوریه,مقاومت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com