وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این ترفند که البته با هوشمندی خبرنگاران داخلی مواجه شده از آن جهت برای ورشکستگان تحت سلطه مسعود و مریم اهمیت دارد که انجام موفق مذاکرات و حفظ استقلال و عزت جمهوری اسلامی در کنار استفاده از فناوری هسته ای و همچنین شکست برنامه های تخریبی و اطلاعاتی منافقین، شاید ضربه نهایی به جنازه خائنان به ملت ایران در پوشش منافقین باشد.
 

مراقب ترفندهای جدید منافقین باشیم!


آنها در فقر کامل اطلاعاتی و بن بست استفاده از داخل ایران در کنار بی اعتنایی و بی اعتمادی کشورهای مختلف به ایشان، دست به دامان تخلیه تلفنی شده اند تا مرگ کامل خود را کمی عقب بیاندازند چرا که این گروهک تروریستی در حال حاضر با مرگ مغزی مواجه شده و از لحاظ مادی و معنوی به شدت نیازمند توجه ویژه است و این توجه را از طریق ارتباط با رژیم صهیونیستی تامین می کند. به خیال خود با جاسوسی ناشیانه می خواهد حیات رو به مماتش را ادامه دهد.
 
اما ترفند دوم این گروهک تروریستی بیشتر با هدف تبلیغاتی و مادی صورت می پذیرد بدین شکل که با استفاده از مناسبت های ملی، و سرقت کلیپ های کارتونی و یا فیلم های تبلیغاتی پُرطرفدار، به ایرانی ها پیغام می دهد که کلیپ درخواستی شما را با عکس خودتان تدوین و تحویل می دهیم.
 
با این کار هم پولی به جیب می زنند و هم در صحنه های گدایی از دولتمردان اروپایی بویژه اسرائیلی ها، به پشتوانه(!؟) ملی خود پُز بدهند! که ما همچنان در داخل ایران مورد حمایت هستیم!
 
مراقب ترفندهای جدید منافقین باشیم!و این البته نیازمند هوشمندی هموطنان ایرانی است که مراقب این ترفند کثیف باشند تا هم پولی به جیب این خائنان تروریست نرود و هم ناخواسته در تیم همراه این جماعت منفور قرار نگیرند.
 
در مجموع به نظر می رسد، بعد از مرگ مغزی که سالهاست برای منافقین رخ داده و دیگر حتی دوستان قدیمی این جماعت نیز حاضر نیستند آنها را تحمل و یا حمایت کنند، رفتارهای برونی شان نشان می دهد که روزهای خیلی سختی را می گذارنند و حاضرند برای ادامه حیات خود دست به هر کار کودکانه ای بزنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:منافقین,رجوی,قجر,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com