وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یک منبع محلی ترکیه‌ای هویت یکی از افسران دستگاه اطلاعات ترکیه را افشا کرد که چند هفته پیش عامل کشتار اهالی شهرک «اشتبرق» در ریف ادلب بود.

این منبع که به دلایل امنیتی خواستار عدم افشای هویت خود شده بود، گفت که این افسر سازمان اطلاعات ترکیه «اروان سورملی» نام دارد و هم اکنون به احتمال بسیار در حلب بسر می‌برد.

 

 

سورملی در میان عناصر مسلح و گروه تروریستی موسوم به «کتیبه سلطان مراد» که اغلب عناصر آن را ترکمن‌ها تشکیل می‌دهند، فعالیت می‌کند، اما در واقع فرماندهی اصلی این گروه را وی برعهده دارد.

این افسر دستگاه اطلاعات ترکیه با مزدورانی که در اختیار دارد، تاثیر بسزایی بر عملیات‌های تروریستی گروه موسوم به «آزادگان شام» دارد و از جمله این افراد یکی از سرکردگان این گروه به نام «فهیم عیسی» است.

 

 

با توجه به این روابط باید سورملی را یکی از فرماندهان میدانی «جیش الفتح» شمرد که در این اواخر توسط ترکیه و عربستان سعودی تشکیل شده است.

همچنین سورملی نقش مهمی در برقراری رابطه بین گروه‌های مسلح تروریستی با اتاق‌های عملیات در ترکیه و شبکه‌های رسانه‌ای حامی آنها دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:ترکیه,جنایت,عثمانی,حیوانیت,سوریه مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com