وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، عباس شعری مقدم، معاون زنگنه و مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي درباره تاثیر تحریم‌ها به روزنامه تعادل گفته است: به قطعيت بايد بدانيم كه اگر تحريم‌ها رفع نشود پتروشيمي ايران دورنماي مشعشع و اميدواركننده‌اي نخواهد داشت و اصلا نبايد به خود اجازه فكر كردن به اين مساله را بدهيم كه مذاكرات به نتيجه نرسد.
شعری مقدم گفت: ما بايد از تجربه كشورهاي ديگر درس بگيريم. آفريقاي جنوبي در زمان آپارتايد تحت تحريم‌هاي بين‌المللي بود و ايستادگي زيادي در برابر اين تحريم‌ها نشان داد اما در نهايت نظام آپارتايد سقوط كرد. نمي‌توانيم تا ابد دور خود را خط بكشيم و خود را منزوي كنيم. خوشبختانه گروه مذاكره‌كننده ايران تاكنون نيز بسيار خوب از منافع كشور دفاع كرده‌اند و بايد از اين پس نيز كاملا از آنها حمايت كنيم...
وی افزود: واكنون صنعت پتروشيمي به صورت لنگان لنگان و آهسته در حال توسعه است، به عنوان مثال درحال حاضر هشت ميليارد دلار سرمايه‌گذاري از طريق صندوق توسعه ملي و مشاركت چيني‌ها براي چهار سال آينده فراهم كرده‌ايم اما اين رقم اندك است و همانطور كه اشاره شد ما به سالانه ۷ميليارد دلار سرمايه‌گذاري نياز داريم كه در صورت عدم رفع تحريم‌ها، آينده‌يي چندان روشن براي اين صنعت ترسيم نخواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 تير 1394برچسب:توهینجمهوری اسلامی مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com