وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598، چندی پیش رسانه‌های داعش خبری منتشر کردند ، مبنی بر اینکه عملیات تروریستی بزرگی در انگلیس شکل خواهند داد، و دراین عملیات مدعی شدند که ملیکه انگلیس "الیزابت دوم" را به قتل خواهند رساند.

در همین راستا برخی دستگاه‌های امنیتی انگلیس از تحرکات یکی از افراد وابسته به این گروه تروریستی بانام "سالي جونز" در شهر "بیرمنگام" در کشور انگلستان خبر می‌دهند.
در پی تلاش‌های بسیار گروه تروریستی داعش در کشورهای اروپایی برای جذب جوانان مسلمان به این گروه تروریستی، رهبران مذاهب مسلمان در اسکاتلند خواستند تا مردم مسلمان این کشور مراقب این جریانات افراطی باشند. این در حالی است که چندی پیش پلیس اسکاتلند خبر ورود این زن تروریست، به همراه دو جوان 18 و 22 ساله را خبر داده بود.
 
لیدر زنان داعشی را بشناسید+ تصاویر
 
"سالی جونز" خواننده معروف راک، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. در آمار بدست آمده از این زن، او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و جذب آنان تلاش می‌کرد، و آن‌ها را برای ازدواج جهادی با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفتی تشویق می‌کرد.
این زن بعد از روی آوردن به اسلام به گروه تروریستی داعش ملحق شد و نام خود را به "أم حسین" تغییر داد. او بعد از این‌که به این گروه تروریستی پیوست با انتشار مطالبی از طریق شبکه‌های اجتماعی در حساب شخصی خود عهد بسته است سر تمام کسانی را که به اسلام روی نمی‌آورند را قطع کند. به همین دلیل به این زن لقب "بانوی تروریسم داعش" داده شد.
او همچنین در حساب شخصی خود اظهار داشته است که با شخصی از این گروه تروریستی به نام "جنید حسین" که مسئولیت جذب و تعیین افراد در قسمت‌های مختلف این گروه را در استان سوری "الرقه" بر عهده دارد ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که این شخص پنجمین فرد تحت تعقیب از سوی سرویسهای اطلاعاتی آمریکا است.
 
منبع: مشرق


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394برچسب:داعشی,زنان داعشی,جنایت,وهاابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com