وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

يكي از متخصصان سرشناس طب طبيعي در آمريكا تاكيد كرد: روزه داري كه بخشي مهم از آداب مذهبي در اكثريت اديان جهان است، علاوه بر تاثيرات روحاني سودمند در واقع كليدي براي تنظيم مجدد كل فيزيولوژي بدن است

آزادنگار خبرگزاری ابرها  : به گزارش سرویس «سلامت» ایسنا، دکتر لائورن دیویل در این مقاله می‌نویسد روزه داری درعین حال که راه کاری سودمند برای خاموش کردن و آرام سازی ذهن و نیز مقابله با خواسته‌های نفسانی است، مزایای بسیاری برای سلامت جسم و فیزیولوژی بدن دارد.

به گزارش سایت اینترنتی «توکسون سیتی زن» دکتر دیویل می‌گوید: روزه گرفتن عامل افزایش فعالیت نوع خاصی از گلبولهای سفید خون است و در نتیجه ظرفیت بدن را در شفا یافتن، بالا می‌برد.

دیویل تصریح کرد: ترجیح می‌دهم تاثیر روزه داری را به «دکمه ری‌ست» کامپیوتر بویژه برای دستگاه گوارش و روده‌ها تشبیه کنم چون دستگاه گوارش شما نیز مانند سایر اعضای بدنتان نیاز به استراحت دارد و اگر دائم در حال کار کردن و هضم غذا باشد، فرصتی برای بازسازی و ترمیم شدن پیدا نمی‌کند. پس اگر قادر به روزه گرفتن هستید و پزشک به دلایلی شما را از این کار مفید، منع نکرده است پس از روزه داری و امساک از پرخوری از اثرات شگفت انگیز آن بر جسم و روانتان بهره مند خواهید شد و به سلامتی خود کمک خواهید کرد.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com