وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی افزود: عربستان سعودی همواره یکی از رژیم های هم پیمان رژیم صهیونیستی است و همکاری امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اطلاعاتی با این رژیم دارد و انتقال اطلاعات به آنها کاملا صحیح و دقیق است ، فلذا به نظرمی رسد که عربستان و رژیم صهیونیستی در این حادثه نقش داشته اند ولی باید از طریق کالبد شکافی و بررسی دقیق اجساد قربانیان و همچنین گفتگو با مصدومین توسط تیم پزشکی حاذق و ماهر نقش احتمالی عربستان و اسرائیل در این حادثه روشن شود.

ایشان افزودند: طبیعی است که سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی با سرویس های جاسوسی رژیم عربستان همکاری دارند و از دوسال قبل و درست از زمانی که روند مذاکرات ایران و 5+1 شکل جدی تری به خود گرفت همکاری های اطلاعاتی ، امنیتی و اقتصادی میان دو رژیم عربستان و صهیونیستی افزایش یافت.

این کارشناس مسائل جهان عرب درباره راهکار جلوگیری از تکرار این حوادث تصریح کرد: باید یک شورای اسلامی با شرکت چندین کشور اسلامی تشکیل شود و اداره امور حرمین شریفین را به عهده گیرند تا از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

هانی زاده درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب خطاب به حکام سعودی و عملکرد دولت در این حوادث گفت: اظهارات اخیر رهبر انقلاب و هشدار ایشان به حکام سعودی موجب وحشت آنان از عواقب این هشدار و در نهایت تغییر رفتار آنان شد. رهبر انقلاب همواره برای بالا بردن شان و جایگاه ملت ایران موضع گیری های کاملا شفاف و صریحی انجام می دهند و باید دولت جمهوری اسلامی ایران مخصوصا دولت یازدهم در اینگونه موارد از رهبر انقلاب و موضع گیری های ایشان الگوگیری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت و وزارت خارجه با تشکیل ستادی سعی در دنبال کردن ماجرا داشت ولی انتظار می رفت به لحاظ سیاسی دولت و وزارت خارجه موضع تندتری نسبت به عربستان اتخاذ نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 مهر 1394برچسب:سعودی,صهیونیست,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com