وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 300 شیعه شناس درجه یک جهان در فعالیتی مخفی با رژیم منحوس صهیونیستی در برابر اعتقاد به منجی آخر الزمان در دین مبین اسلام در تل آویو جمع شده و به شناخت هر چی بیشتر مفاهیم محوری در تمدن شیعه اثناعشری و سپس شناسایی انقلاب اسلامی ما پرداختند.

بعد از تحلیل بسیار دو مفهوم محوری نقد و بررسی و شناسایی شد:

    نگاه سرخ

   نگاه سبز

ابتدا آن نگاه سرخی است که شیعیان به صحرای کربلا دارند و خون شیعیان در قیام های مختلف تاریخ مشروب شده از صحرای کربلاست.  در این کنفرانس مسائلی درباره امام حسین علیه السلام هم مطرح شد که از جمله آن ها مقاله ی <تشیع به روایات امام خمینی> است.در این مقاله آمده است: شهادت نقش مهم و ویژه ای در تشیع ایفا میکند، حتی تفکر سنی هم با مفهوم شهادت بیگانه نیست اما بدلیل نداشتن یک شخصیت مذهبی مانند امام حسین (ع) که در راه عقیده اش خود را فدا کرده باشد، الهام نمیگیرد، محکم نیست.

همه ساله در ماه محرم و در روز عاشورا، با برگزاری مراسم پر شور و شرح وقایع جانگداز کربلا، روح شهادت طلبی در شیعیان دوباره جان میگیرد.

دومین نگاه، نگاه سبزی است که شیعیان اثناعشری به آن توجه دارند؛ یعنی امام زمان (عج)، امامی زنده و ناظر به اعمال و رفتار شیعیان، کمک کار و حافظ آنان در سطح کل. جامعه شیعی با اون تمدن و نگاه سبزشان امیدوار به ظهورند و این اعتقاد از جهت روانشناسی اثر عمیقی در روحیه شیعیان میگذارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com