وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز» مصاحبه‌ای را با شیرین عبادی، از حامیان مشهور فتنه 88 منتشر ساخته است.خبرگزاری فارس: از توقف برنامه هسته‌ای ایران خشنودم/تا باد و نور خورشید هست، نیازی به انرژی هسته‌ای نداریم/برای داعش کتاب ارسال کنیم

عبادی که البته در اواسط دهه 80 به طرز عجیبی برنده جایزه صلح حقوق بشر نیز شد در این گفت‌وگو اظهار داشت: «من مخالف سیاست‌های هسته‌ای ایران هستم زیرا برنامه‌ای پرهزینه است. در ایران نور خورشید زیادی وجود دارد و ما می‌توانستیم از انرژی باد استفاده کنیم اما این سرمایه‌گذاری را نکردیم بنابر این نیازی به برنامه هسته‌ای نداشتیم. البته من از توافق هسته‌ای و این‌که حداقل بخشی از برنامه هسته‌ای ایران متوقف شد، خشنودم.»

عبادی در ادامه با تمرکز بر امور حقوق بشر ایران گفت: «من هنوز نگرانم زیرا در هنگامه توافق‌های تجاری، حقوق بشر فراموش می‌شود و رییس جمهور جدید نیز تاثیری در بهتر شدن اوضاع حقوق بشر ایران نداشته است. بعد از برجام حتی وضعیت حقوق بشر بدتر شده است. ایران در این زمینه در حال نمایش قدرت است.

وی در ادامه ضمن اذعان به اصلاح طلب‌تر بودن «محمد خاتمی» رییس جمهور پیشین ایران به نسبت «حسن روحانی» رییس جمهور فعلی مدعی شد با انتخاب روحانی نیز اقدامی جهت اصلاح حقوق بشر در ایران رخ نداده است.

عبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر توقعش از آمریکا و دیگر کشورها در قبال ایران با صدور هشدار و البته در اقدامی تصنعی با حمایت از مردم ایران با کنایه گفت، باید افرادی که حقوق بشر را در ایران (مقامات نظام) نقض می‌کنند، تحریم شوند.

فعال فتنه 88 در ادامه در زمینه داعش نیز گفت که بهتر است به جای بمباران مواضع داعش برای آن‌ها کتاب ارسال کرد زیرا داعش از جهل مردم مسلمان استفاده می‌کند. اگر بدین نحوه با داعش جنگیده شود، این نبرد بدون نتیجه تا 50 سال طول می‌کشد.

عبادی در خاتمه با بیان این‌که به ایران باز نخواهد گشت ،گفت: «من در خارج می‌توانم صدای اعتراضم را بیان کنم تا همه جا شنیده شود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com