وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

منتخب اول مردم مشهد در انتخابات مجلس دهم در خصوص موفقيت اصولگرايان در شهرستان ها و عدم موفقيت آنها در تهران بيان داشت: عمده امكانات در تهران قرار دارد و آثار اقتصادي ناشي از ركود در شهرستانهاي پيراموني نمود بيشتري دارد به همين خاطر در استانهايي كه نرخ بيكاري بالاتر و مشكلات اقتصادي سنگين تر است مردم به اصولگرايان راي داده و در مناطق مرفه تر و كلان شهر ها مردم به اصلاح طلبان گرايش داشته اند. اگر در همين كلان شهرها نيز آراي مردم تجزيه شود مناطق بالاشهر به اصلاح طلبان و مناطق پايين شهر به اصولگرايان تمايل نشان داده اند.

وي با بيان اينكه "برخلاف برخي تحليل ها بنده معتقدم انتخابات مجلس دهم سياسي نبوده" تصريح كرد: موضوع اصلي موضوع معيشت و اقتصاد بود. تعداد اندكي از مردم سياسي هستند و طرفدار اصلاح طلب و يا اصولگرا هستند و عمده مردم نگاه غير سياسي دارند. عده اي از كارآمدي دولت براي حل مسائل اقتصادي مايوس شده اند و به همين خاطر به جريان مخالف راي داده اند. عده اي ديگر هنوز اميدوار اند به اينكه دولت مي تواند مشكلات را سروسامان دهد بنابراين احساس كردند اگر مجلس را در اختيار طرفداران دولت قرار دهند شايد دولت بتواند كاري انجام دهد در نتيجه به ليست اصلاح طلبان راي دادند. 

ايشان در پايان در خصوص برنامه هاي مجلس دهم در خصوص بهبود اوضاع اقتصادي خاطر نشان ساخت: بايد ديد كه مديريت مجلس به دست چه افرادي خواهد افتاد. اگر مديريت در دست طرفداردان دولت باشد قاعدتا آنها سياست هاي دولت را دنبال خواهند كرد كه من سياست هاي دولت را در حوزه اقتصاد ناكارآمد و دچار يك بن بست ايدئولوژيك و برنامه اي مي دانم. اگر مخالفين دولت بتوانند مديريت مجلس را در اختيار بگيرند شايد بتوانند با استفاده از ابزارهايي كه در اختيار دارند كارهايي را در حوزه اقتصاد انجام دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 اسفند 1394برچسب:برجام,مردم,دولت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com