وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رونوشت: کانال تلگرامی خاطرات یک مهندس @daghdaghe_yek_mohandes نوشت:

 واکنش‌های احتمالی به ماجرای #گاز_مجانی :

 نوبخت: اگر من بودم توصیه می‌کردم مانند IPC مهر محرمانه بخورد

 عراقچی: صادرات #گاز_مجانی هم جریمه‌ی کرسنت هست و هم نیست

 ترکان: وقتی حتی نمی‌توانیم #آبگوشت_بزباش درست کنیم، این که تعجبی ندارد

 کواکبیان: در فصل گرما، مایه‌ی گرما به نیازمند گرما داده شد

 سیف: ما #تقریبا_هیچ پولی نگرفتیم

 وزیر فرهنگ: اگر به من می‌گفتند، خودم برایشان گاز می‌فرستادم

 #جهانگیری : کشور مظلوم ترکیه بابت فساد آبرومندانه‌ی #کرسنت از ما #گاز_مجانی گرفته و ما فقط ۱۸میلیارد دلار جریمه شدیم ، همین❗️

 خاطرات حاج‌آقا
The rememberance is loading. Please wait!

 #ظریف : #گاز_مجانی مخالف روح کرسنت نیست!

 #حسین_فریدون : ...

 #روحانی : این‌ها همه تهمت است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1396برچسب: روحانی,کرسنت,گاز,مفت,ترکیه,اردوغان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com