وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رژه هم جنس بازان به بهانه برنامه "یورو ویژن" در کشور آذربایجان و اجرای کنسرت خواننده فاسد و هم جنس باز آمریکایی "لیدی گاگا" در اندونزی، نشانگر آن است که غرب و دستگاه فکری لیبرالیسم پس از قبح زدایی از این مفاهیم در جامعه خودش، اینک به جهان اسلام چنگ و دندان نشان می دهد.

خوشبختانه مسلمانان بیدارند. "بیداری اسلامی" خود گواهی روشن بر این مدعاست. رهبر موقت حزب اسلام در آذربایجان گفته که اگر هم جنس بازان بخواهند در خاک این کشور رژه بروند، باید از روی جنازه ما رد شوند و ما آذربایجان را به جهنمی برایشان تبدیل خواهیم کرد. در اندونزی هم دولت و پلیس این کشور در پی اعتراضات گسترده مسلمانانش ، از ورود خواننده همجنس گرای آمریکایی و اجرای کنسرتش در اندونزی جلوگیری کرد.

حال چه شده که قوم لوط و اعوان و انصارشان این روزها مسلمانان را آماج حمله ها و لجن پراکنی های خود نموده اند؟ چرا امام علی النقی (ع) باید این گونه هجو شود در حالیکه قلب شیعه از این فاجعه مالامال غم و اندوه است؟.

فارغ از آنکه امام هادی (ع) پدربزرگ امام زمان (عج) است و نوه اش باید بیاید تا بساط مستکبران را درهم پیچد، نگاهی که به زیارت جامعه منسوب به امام هادی(ع) بیندازی قضیه را در می یابی. زیارتی که مشحون از مفاهیم عالی و انسان ساز است.

زیارتی که اهل بیت پیامبر را معدن علم و تنها راه نجات بشر امروزی از ضلالت ها و گمراهی هایش می داند. و چه کسی است که نداند اگر مردم امروز بخواهند به مضامین بلند این زیارت عمل کرده و بدان آشنا شوند، چه بلایی بر سر اربابان شیطان پرست و آلوده تمدن غرب خواهد آمد.

کسانی که به دست آوردن قدرت و ثروت را در تحمیق ملت ها می ببیند و می دانند شخصیت های نورانی مسلمانان علی الخصوص شیعیان، با تعالیم راقی و انسان ساز، مانعی بسیار جدی سر راه مطامع آنانند.

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. این روزها با اینکه شیعه از هتک حرمت و اسائه ادب به ساحت امام هادی(ع) دل خون است، اما عشق به ایشان در دلهای عاشقانش شعله ای فروزان گرفته. این روزها شاهد آنیم که گروههای مختلف برای سر خواننده ایرانی هم جنس باز و فاسد مقیم آلمان جایزه گذاشته و پلیس این کشور او را بسان موشی درسوراخ های مختلف پنهان کرده است.

شاهين نجفي خواننده ي همجنس باز و هتاك به امامان شيعه (عليه السلام)

 

سلمان رشدي نويسنده ي همجنس باز و توهين كننده يه رسول اكرم(ص)

خورشید را نمی توان با فوتی خاموش کرد. سال ها پیش سلمان رشدی ملعون چنین خبطی را با حمایت کامل آمریکا و انگلیس مرتکب شد و به مهره ای سوخته و زنده ای مرده بدل گشت. اینک نیز هم جنس باز نگون بخت، روزهایش را در پی یافتن سوراخی برای پنهان شدن و شب هایش را با کابوس اعدام انقلابی جان نثاران امام هادی(ع) می گذراند.

 


نظرات شما عزیزان:

ایلیامشتری همیشگی
ساعت1:21---1 مرداد 1391
سلام وبتون مثل همیشه عالیه دمتون گرم گل کاشتید راستی از مطالبتون برای ئبلاگم استفاده می کنم با تشکرپاسخ:سلام دوست عزیز امیدوارم بیشتر نظر بدهید تا ماهم دلگرم و مطالب بهتری ارائه بدیم ماهم متشکریم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com