وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این به اصطلاح کارشناس و مبلغ فرقه ضاله بهائی در ادامه با مطرح ساختن این مطلب که آیین بهائی ، کاملترین دینی است که در آن ، خداوند قابل دیدن است ، اظهار داشت :" خوشا به حال بهائیان که خداشون را دیدند و قیافه خدا را تونستن ببینن و عکسش را بیاندازند "!

به طور کلی بهائیت یکی از مسلک‌های بی‌ بنیاد بشری است که فاقد اصول، معیارها و ملاک‌های دینی قوی و مستند است ؛ عقاید و اصول فکری آن نه تنها فاقد شالوده مستحکم ادیان آسمانی است، بلکه از لحاظ اصول و معیارهای اولیه شکل ‌گیری و منابع مستند، کاملاً ضعیف و غیرعلمی است به همین دلیل نقد این فرقه در قالب انتقادهای رایج در علوم مربوط به ادیان و مذاهب امکان ندارد و به تعبیر دیگر از آنجا که فرقه بهائیت در مورد مسائل اعتقادی گنگ و نامفهوم بوده و آسمان و ریسمان را به هم بافته، ساختار فکری و عقیدتی منسجم و مستقلی ندارد و قابل دفاع و استناد نیست .

از این رو به هیچ وجه توان پاسخگویی به افراد آگاه و تیزبین را ندارد و صاحبان و متولیان این فرقه تنها، با استفاده از ابزارها و شگردهای سیاسی، تبلیغاتی، اجتماعی و اقتصادی و...، در گوشه و کنار جامعه سعی می‌کنند افراد ساده و کم ‌اطلاع را فریب داده و جذب نمایند و با اعلام برخی مسائل سعی در ، توجیه دین پوشالی و خود ساخته شان را دارند .

حال سوالی که در رابطه با مسئله عنوان شده توسط این کارشناس بهائی به ذهن میرسد این است که اگر خدای آنها قابل دیدن است در حال حاضر کجاست ؟ چرا توسط عده ای محل دفن آن در "عکا" معرفی می شود ؟ یا به عبارتی آیا خدای مرده قابل پرستش است یاخیر ؟

سوال دیگر این است که اگر خدای آنها همین "حسینعلی نوری" است ، چرا طبق نوشته های کتب فرقه بهائیت ، وی مدتی زندانی شده و توان رها کردن خود از بند اسارت را نداشته است ؟

در پایان باید یادآور شویم که خداي متعال در آيه 79 سوره آل عمران مي‌فرمايد: «هيچ بشري را نشايد كه خدا به او كتاب و فرمان نبوت و قانون عطا نمايد، آنگاه اين انسان به مردم بگويد كه به جاي خدا مرا پرستش كنيد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com