وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


بنا به نتایج تحقیق 27 درصد از مردم نیویورک در رابطه با داشتن روابط چندگانه با افراد مختلف در یک زمان آزادند و بین زوجین در این رابطه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و 78 درصد از مردمان نیویورک به هنگام برقراری روابط جنسی از وسائل غیر متعارف و ابزارهای کمک جنسی نامتعارف استفاده می کنند.

بنا به گفته مردم این شهر "خود شهر نیویورک در خود نیروئی دارد که مردم را ناخواسته به این سمت سوق می دهد به سمتی که در هیج جای دنیا معادل آن دیده نمی شود.ولی در مصاحبه با اکثر افراد این شهر ،آنها معتقدند که این ویژگی شهر علاوه بر اینکه برای آنها لذت بخش است ولی بزرگترین عیب هم هست چرا که دیگر در این شهر به کسی نمی توان برای زندگی مشترک اعتماد کرد و همین عامل در آینده نابودکننده این شهر است.

همچنین در ادامه مصاحبه با زنان در این شهر اکثر آنها اظهار داشتند که ما به دنبال افرادی می گردیم که بجای طمع تجاوز به ما واقعا عاشق ما باشد و به ما احترام بگذارد .البته چنین فردی در این شهر به این پرجمعیتی نادر است ،شاید هم اصلا گیر نیاید!

مردم نیویورک به نخوابیدن و گذراندن بیشتر وقت خود در رختخواب با معشوقه های و فاحشه ها در دنیا مشهور هستند و رضایت خود را از این موضوع با گفتن :ما در همه زمینه ها بویژه مسائل جنسی از همه ایالتهای آمریکا سرآمدتر هستیم، بارها اعلام کرده اند.

لازم بذکر است که این تحقیق بطور اینترنتی و پاسخگوئی به سوالات پرسشنامه از سوی مردمان ده ایالت مختلف آمریکا صورت گرفته و در این تحقیق دهها هزار نفر شرکت داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com