وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حاصل وهابیت تغییر چهره پاک اسلام به یک مکتب تربیت تروریسم فارغ اجتهاد باز، عقلانیت دینی، استفاده از مستندات قطعی مثل اصول اربعه مئه و محکمات قرآنی شد. اگرچه این نوع اندیشه از زمان پس از رحلت پیامبر(ص) آغاز شد. برای مثال در روند جعل احادیث برای توجیه لعن های پیامبر به عمر و امثال خلفا گفتند پیامبر فرموده است «خدایا من گاهی از روی غضب عده ای را نفرین می کنم. تو بر آنان که من مورد نفرینشان قرار می دهم رحمت کامل بفرست» و از این حدیث جعلی خلفا را بهشتی می دانستند.
آنچه به طور بارز از وهابیت نمود یافت ایدئولوژی القائده ای بود که افغانستان و هم اکنون سوریه را نا امن ساخته و در واقع متاسفانه به عنوان بخشی از اسلام تروریسم نما در جهان قرار شناخته شده است. مفتی فارغ از عقل وهابی بعید است آنقدر جاهل باشد که نداند این فتوا مساوی با فعل حرام است. به هر حال عداوت با شریعت اصیل اسلام ناب محمدی محتمل تر می نماید. منشی رئیس حتما باید دارای بچه نوزاد بوده که شیر داشته باشد. این بدین معناست که او یک زن شوهر دار است. با این وصف تصور نوشیدن شیر از یک زن شوهر دار با توجیه محرمیت همزمان با رئیس و همسر خودش مضحک ترین فتوای تاریخ سنت اسلامی می تواند باشد.
وهابیت طالبانی مدت ها پیش در افغانستان به دلایلی که تنها برای خودشان مقبول بود فعل شنیع لواط را حلال اعلام کرد. با توجه به فتوای شیطانی قبلی این مفتی ها، الربیعی می توانست به لزوم پسر بودن و جوان بودن منشی ها هم فتوا بدهد! 
 شیخ علی الربیعی احتمالا دفتر مرجعیت خود را هم به این قوانین مزین نموده است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com