وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در تیمی که هزینه های هنگفتی داشته و در زمره باشگاه های پرخرج این دوره بوده، اتفاقی روی می دهد که ناشی از عدم شناخت بازیکن با وظایف خود است. در دیدار پرسپولیس برابر صنعت نفت که در ورزشگاه شهر آبادان برگزار شد، جواد کاظمیان تک گل میهمان را به ثمر رساند. این گل در دقایق پایانی به ثمر رسید و موجب شد تا این تیم به سه امتیاز دست یابد.
نکته جالب توجه، واکنش این بازیکن به گل بود. وی پس از به ثمر رساندن گل، پیراهن خود را به نشانه شادی درآورد که موجب شد با کارت زرد داور مواجه شود. پرسش اینجاست که سوای موضوع هواداری، یک بازیکن حرفه ای چرا باید با چنین شادی، خود را مستعد محرومیت کند و موجب شود تا در آینده، یک بازی غیبت را به تیم خود تحمیل کند؟ در رفتارهایی مشابه در لیگ های معتبر که بازیکن بایستی در قبال باشگاه و هواداران پاسخگو باشد، این نوع رفتارها که می تواند به تیم آسیب بزند، با جریمه هایی همراه می شود؛ اما در ایران با افزایش رقم قرارداد در انتهای فصل!
البته، این ایراد به باشگاه نیز وارد است که روانشناسی را کنار تیم قرار نداده تا بازیکن را مهیای چنین شرایطی کند. وقتی بازیکن از منظر روانی آماده چنین لحظات و هیجاناتی نباشد، نتیجه این می شود که رفتاری اینگونه داشته و چه بسا در مواردی، آسیب هایی جدی تر را به تیم وارد کند.
کاش باشگاه ها در قبال پول هنگفتی که از بیت المال به بازیکنان و عوامل تیم می دهند، پاسخگویی جدی نیز می داشتند تا فوتبال ما در وجوهی بیشتر حرفه ای می شد.
 







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com