وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

عوامل ترور شهید رضایی نژاد دستگیر شدند
مصلحی با اشاره به پیچیدگی خاص تیم ترور شهید رضایی نژاد، اظهار داشت: بر خلاف ترورهای شهیدان شهریاری و علیمحمدی که توسط بمب‌های کنترلی صورت گرفته بود، تیم تروریستی شهید رضایی نژاد تعمدا از شیوه دیگر استفاده کرده و با تیراندازی وی را به شهادت رساند، اما دستگاه ...

  وزیر اطلاعات از دستگیری عوامل ترور شهید رضایی‌نژاد خبر داد و گفت: علاوه بر این تیم دو مجموعه که در تربیت تروریست‌ها نیز فعال بودند، در ایران و خارج از کشور دستگیر شدند.
حیدر مصلحی وزیر اطلاعات امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید داریوش رضایی نژاد با بیان اینکه تیم تروریستی شهید رضایی‌نژاد دستگیر شده‌اند، گفت: آنها تلاش زیادی کرده بودند تا سازمان اطلاعاتی ایران را به انحراف بکشانند، اما موفق نشدند.
به گزارش فارس وی با اشاره به پیچیدگی خاص تیم ترور شهید رضایی نژاد، اظهار داشت: بر خلاف ترورهای شهیدان شهریاری و علیمحمدی که توسط بمب‌های کنترلی صورت گرفته بود، تیم تروریستی شهید رضایی نژاد تعمدا از شیوه دیگر استفاده کرده و با تیراندازی وی را به شهادت رساند، اما دستگاه اطلاعاتی ما موفق به دستگیری این تیم شد.
وزیر اطلاعات یادآور شد: علاوه بر این تیم دو مجموعه که در تربیت تروریست‌ها نیز فعال بودند، در ایران و خارج از کشور دستگیر شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com