وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رور۱۲ هزار ایرانی و ۲۵ هزار عراقی توسط منافقین!

دبیرکل بنیاد هابیلیان در ادامه این دیدار به خیانت های منافقین به عنوان یکی از گروه های تروریستی شناخته شده در دو کشور اشاره کرد و ابراز داشت: این فرقه تروریستی ۱۲ هزار نفر از مردم ایران و ۲۵ هزار نفر از عراقی ها را ترور کرده است.

وی ادامه داد: منافقین پس از صدام، همراه و یاور القاعده شدند و پس از آن نیز به مزدوری مستقیم برای آمریکایی ها پرداختند.

هاشمی نژاد همچنین به تلاش منافقین برای گسترش تروریسم و کشتار مردم این کشور اشاره کرد و گفت: در اسناد معتبر آمریکایی ها عنوان شده منافقین به دختران کم سن و سال عراقی و عرب، آموزش های بمب گذاری در اماکن عراق را آموخته اند، ضمن اینکه این اقدام با آگاهی آمریکایی ها بوده و مقامات این کشور بر این نکته نیز اذعان نموده اند که منافقین حاضر به انجام هر اقدام کثیفی به نفع آمریکا هستند.

 

آمریکا مانع اصلی اخراج منافقین

وی از آمریکا به عنوان بزرگ ترین مانع برای اخراج منافقین یاد کرد و گفت: در حالی که مردم عراق به دنبال اخراج قطعی منافقین از کشور خود هستند، آمریکایی ها اصلی ترین مانع برای تحقق این مسأله هستند.

هاشمی نژاد از خیانت های منافقین به عنوان یکی از عوامل اصلی ماندگاری آنها در عراق یاد کرد و ابراز داشت: تنها با تداوم خیانت های منافقین به ملت عراق است که آمریکایی ها حاضر به قبول ماندگاری آنها در این کشور هستند.


وی اضافه کرد: آمریکایی ها مدعی هستند یک تریلیون دلار در عراق هزینه کرده اند در حالی که اگر به جای هزینه های گزاف نظامی در ترویج خشونت در عراق، به آبادانی این کشور می پرداختند، امروز این کشور یکی از توسعه یافته ترین کشورهای منطقه بود و این در حالی است که آمریکایی ها علاوه بر ویرانی عراق، تعداد زیادی دانشمندان و اساتید دانشگاهی این کشور را نیز ترور کرده اند.

وی گفت: در حالی که خود آمریکایی ها به این نکته اذعان دارند که بیش از ۹۵ درصد تروریست های موجود در عراق از کشورهای عربی وارد این کشور شده اند اما به جای قبول واقعیت حضور تروریست ها از کشورهای مصر، اردن، عربستان و یمن، آنها تلاش می کنند مشکلات و ویرانی های عراق را به ایران نسبت بدهند.

 

منافقین اجساد قربانیان انتفاضه شعبانیه را قطعه قطعه کردند!

در ادامه این دیدار، مدیر مسئول روزنامه آفاق عراق، با ابراز انزجار از حضور منافقین در کشورش ابراز داشت: در سال ۱۹۹۱ و در انتفاضه شعبانیه از بغداد به سلیمانیه رفتم. در سلیمانیه با بسیاری از بازماندگان جنایات منافقین دیدار کردم و آنها اعلام از جنایت های بی شمار منافقین و اینکه تروریست های منافق، اجساد کشته شدگان را قطعه قطعه می کردند، سخن گفتند.

علی الاسدی ادامه داد: با وجود اینکه منافقین جنایت های زیادی در حق مردم عراق مرتکب شده اند اما در زمانی که صدام به کشتار مردم کشورم رو آورده بود، شما مرزهای کشورتان را به روی آوارگان عراقی گشوده و پذیرای هم وطنان من شدید.

در این دیدار باسم الشمری، خبرنگار روزنامه عراق الیوم نیز با طرح دو سئوال از دبیرکل بنیاد هابیلیان در خصوص آخرین وضعیت خانواده های اسیران اشرف و لیبرتی و نیز تداوم نقش تروریستی این فرقه در عراق پرسش هایی را مطرح نمود که دبیرکل بنیاد هابیلیان در پاسخ ابراز داشت: همه سازمان های بین المللی بر این نکته اذعان دارند که منافقین یک سازمان تروریستی است که مردم عراق خواهان اخراج آنها هستند. آنها در زمانی که مأموران پلیس عراق قصد ورود به پادگان اشرف را داشتند، مأموریت داشتند با ایجاد آشوب و فتنه، خود را جلوی ماشین های عراقی بیندازند تا هزینه ورود به اشرف را برای دولت عراق بالا ببرند.

وی ادامه داد: باید خودمان را به جای خانواده های حاضر در اطراف پادگان اشرف بگذاریم؛ آنها بیش از دو سال است که درانتظار دیدار فرزندان و عزیزانشان که در اشرف اسیر هستند نشسته اند و مردم و مقامات مسئول عراق نیز از آنها حمایت کافی به عمل خواهند آورد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ابراز داشت: در فرقه بودن منافقین هیچ تردیدی نیست زیرا افراد این گروهک مغزشویی شده اند، از نیروهای خود بیگاری می کشند و عملیات های انتحاری تا چند سال قبل جزوی از اصول آنها بود اما به دلیل خلع سلاح آنها توسط آمریکایی ها، این رویه در حال حاضر ناتمام مانده است، ضمن اینکه آنها همچنان پرونده های قضایی متعددی در فرانسه و بعضی کشورهای اروپایی دارند.

عماد الراشدی، دبیر حزب ام الربیعین در استان نینوا نیز در این دیدار ابراز داشت: ملت عراق همواره کینه این فرقه را به دل داشته و آنها را دشمنان خود و ملت عراق می دانند.

وی افزود: منافقین با من تماس گرفتند و بعد از اینکه از حزب ما تمجید کردند، از من خواستند اقدامات علیه پادگان اشرف را محکوم کنم اما چنین کاری نکردم و بعد از آن نیز با من تماس گرفتند و از من خواستند بر علیه ایران بیانیه صادر کنم اما من باز هم به خواست آنها رفتار نکردم. من حتی اظهارات اردوغان را محکوم کردم.


 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com