وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

همسر مصطفی تاجزاده با حضور در غرفه کانون هابیلیان با دیدن عکس حضور خود و همسرش در منزل یکی از عوامل منافقین، خشمگین شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا " شب گذشته، فخر‌السادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج‌زاده از عوامل دستگیر شده در اغتشاشات و فتنه پس از انتخابات سال ۸۸ با حضور در غرفه کانون هابیلیان (خانواده ۱۶ هزار شهید ترور) در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعتراض به محتوای تصاویر و مطالب در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعتراض به محتوای تصاویر و مطالب عنوان شده در این غرفه، این اقدام کانون‌ هابیلیان را محکوم کرد.

وی که پس از دیدن تصویر خود در یکی از پوسترها که بیانگر حضور وی و همسرش در منزل شیوا نظرآ‌هاری عامل کددار و سرپل منافقین بود، بسیار برآشفت و خطاب به مسئولان غرفه گفت: "شما چگونه می خواهید پاسخ خدا را بدهید، فرشتگان خدا شما را لعنت می کنند؟ "

مسئول غرفه کانون هابیلیان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا " اظهار داشت: خانم محتشمی‎پور به همراه یک عکاس و فیلمبردار و خانمی که از مسئولان سایت‌های مدافع فرقه سبز بود، در ابتدا غرفه روزنامه ایران را جویا شد که پس از دیدن عکس خود در تصویری با عنوان "حضور سران فتنه در منزل عامل منافقین "‌به تصویر خود اشاره کرد و با عصبانیت گفت: "شما می‌دانید این فرد چه‎کسی است؟ " و ما گفتیم: "بله شما هستید! " سپس خانم محتشمی‎پور افزود: "آیا شما شیوا نظرآهاری را می‌شناسید و این اعترافاتی را که کرده است، شنیده‌اید و مطمئن هستید که درست است؟ " ما نیز پاسخ دادیم: "نیازی نیست خودمان بشنویم، همین که مسئولان قضایی و مقامات امنیتی کشور اعلام کرده‌اند که ارتباطات این شخص با سران نفاق و گروهک منافقین شناخته شده است کافی است و باید از امثال شما سؤال کرد که چرا با قاتلین پدر ما دیدار کرده‌اید؟ "

مسئول غرفه کانون هابیلیان ادامه داد: خانم محتشمی‎پور که از پاسخ‌های ما اقناع نشد، گفت: "شما باید پاسخ خدا را بدهید و فرشتگان خدا شما را لعنت می‌کنند؛ ما از مظلوم دفاع کردیم. "

وی با بیان اینکه این سخنان و رفتار خانم محتشمی‎پور یک حرکت سازمان‌یافته بوده است، گفت: با توجه به اینکه روزنامه ایران در ویژه‌نامه روز چهارشنبه گذشته مطلبی در خصوص معرفی شیوا نظر‌آهاری و فعالیت‌های وی طی سال‌های گذشته و ارتباطاتش با گروهک منافقین و حضور سران فتنه در منزل او عنوان کرده بود به نظر می‌رسد هدف اصلی محتشمی‎پور روزنامه ایران بوده است.

به گزارش توانا شیوا نظرآهاری از سال ۸۲ با همکاری گروهک منافقین در پوشش گزارشگر حقوق بشر به سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی پرداخت و در همین راستا انجمن زنان "تارا " را تأسیس کرد.

وی سپس با هدایت این گروهک جبهه به اصطلاح "متحد دانشجویی " را با هدف اقدام علیه منافع ملی ایران آغاز کرد.

نظرآهاری همکاری و ارتباط خود را با گروهک منافقین تا سال ۸۸ و در جریان فتنه پس از انتخابات ادامه داد و به تحریک دانشجویان برای حضور در اغتشاشات ادامه داد.

وی چندین بار دستگیر شد که مورد رأفت نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت و از زندان آزاد شد. وضعیت فعالیت‌ها و اسناد انکار‌ناپذیر همکاری شیوا نظرآهاری با گروهک منافقین در رسانه‌‌های جمعی اعلام شده و با این حال موسوی،‌ رهنورد، تاج‌زاده و کروبی در منزل این عامل کد‌دار منافقین حضور یافته‌اند.

به گفته مسئول غرفه کانون هابیلیان سران فتنه باید پاسخ مناسبی در رابطه با این‎گونه فعالیت‌های خود و همنشینی با قاتلین ۱۲ هزار شهید ترور را به خانواده‌های آنها بدهند.

با توجه به اینکه فیلم‎بردار و عکاس محتشمی‎پور را همراهی می‌کردند و وی قصد اغتشاش داشته است مسئولان غرفه کانون هابیلیان با آگاهی از سابقه گذشته این فرد با آرامش پاسخ او را دادند.


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com