وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


وي افزود: از سال ۸۰ بيماري‌ام آغاز شد و به نارسايي كليه مبتلا شدم و وقتي ديدم نمي‌توانم تحمل كنم، در سال ۸۲ اقدام به پيوند كليه كردم. اما بعد از آن ظاهرا اين پيوند به من نساخت و يك روز،‌ روز خوش نديدم و طي اين مدت مدام درگير بيمارستان هستم و اتفاقات عجيبي برايم افتاده است و هرچند وقت يك بار بستري شده‌ام.

اين بازيگر ادامه داد: بعد از دوبار جراحي سخت در ستون فقرات، گرفتاري بيماري‌هاي ديگري شده‌ام كه من را در بيمارستان انداخته و حتي تكان نمي‌توانم بخورم و سه چهار روز است كه در بخش آي سي يو بيمارستان تحت نظر هستم.



دلدار گلچين با بيان اينكه در ۱۰ سال اخير فعاليت‌هاي بازيگري‌اش را رها نكرده است، گفت: سعي كردم دور از عرصه بازيگري نباشم، چون اگر دور باشم احساس افسردگي شديد مي‌كنم و فقط دلم مي‌خواهد جلوي دوربين باشم. ضمن اينكه اگر كار نكنم خرج زندگي‌ام لنگ مي‌ماند. من سرپرست ندارم و حتما بايد دستم را روي زانويم بگذارم ،‌ بلند شوم و كار كنم.

وي درباره حمايت‌هايي كه از او شده است اظهار كرد: خوشبختانه از طرف خانه تئاتر طلبي داشتم كه مقداري از آن را پرداخت كردند و از طرف بنياد سينمايي فارابي هم به عيادتم آمدند و وعده دادند در مخارج بيمارستان كمك كنند.

اين بازيگر با بيان اينكه تنها نبايد در موقع نبودن به دنبال هم باشيم خاطر نشان كرد: در موقعي هم كه هستيم قدر هم را بدانيم و اميدوارم براي همه هنرمندان فقط خوبي و خوشي باشد وهيچ كس نگراني و گرفتاري نداشته باشد.

دلدار گلچين كه با گريه سخن مي‌گفت ادامه داد: عزيزان من هواي خودتان را داشته باشيد و سلامتي‌تان را حفظ كنيد و نگذاريد به بيماري بيافتيد كه اگر افتاديد هيچ كس نيست دستتان را بگيرد. من الان احساس تنهايي مي‌كنم اماچه كنم كه مريضي سريع آمده و خيلي كند پيش مي‌رود و با خدا است كه چه زماني تمام شود.

به گزارش ايسنا، ناديا دلدار گلچين متولد ۱۳۳۹ در تهران و داراي مدرك تحصيلي ديپلم موسيقي از هنرستان عالي موسيقي است كه فعاليت بازيگري‌اش را از سال ۱۳۶۹ با فيلم «ابلیس» آغاز كرده و در فيلم‌هايي چون «ديدار در استانبول»، «دوروي سكه»، «پادزهر»، «همه دختران من»، «مرد نامريي»، «خط آتش»، «روسري آبي»، «كمكم كن»، «مهرمادري»، «غريبانه»، «شيدا»، «دختري با كفش‌هاي كتاني»، مجموعه هاي تلويزيوني «خاله سارا»، «كهنه سوار»، «دزدان مادربزرگ»، «همه فرزندان من»، «پزشكان»، «شن‌هاي كف رودخانه»، «سه در چهار» و نمايش هاي «زير گذر لوطي صالح»، «سوگ»، «مضحكه آدم»، «معركه در معركه» و.. به ايفاي نقش پرداخته است.

وي فرزند نادر گلچين- خواننده- و دختر عموي مرجانه گلچين -بازيگر- است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com