وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

هم اکنون نفراتی از اردن، عربستان و کویت به کمک ارتش به اصطلاح آزادی بخش سوریه و اخوان المسلمون این کشور آمده و علیه ارتش بشار اسد و شیعیان علوی سوریه می‌جنگند.

این در حالی است که سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در بین جریان‌های عمده مخالف نظام کنونی اسد اسلحه توزیع می‌کند. این گروه‌ها به ویژه "سلفی‌ها" و "القاعده" هستند و قسم خورده‌اند شیعیان را از سوریه محو کنند.

"آلستر کروک"، مقام ارشد پیشین سازمان جاسوسي انگليس MI6 در این زمینه به روزنامه "گلوب اند ميدل" گفت:ا بشدت نبرد بین سنی و شیعه را در سوریه مراقب هستیم و از آن نفع می‌بریم.

وی در این زمینه گفت: نبرد کنونی بین شیعه و سنی در سوریه در حقیقت ادامه نزاع‌های قومی در عراق است.

در همین رابطه یک سایت ضد انقلاب نیز در گزارشی مدعی تلاش القاعده و مستشاران برای کشتن شیعیان ساکن زینبیه شد.

بنابر این گزارش، اين سایت با استناد به سخنان یک عراقی که اخیرا از سوریه خارج شده است می نویسد:24 ساعت پس از وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره سوریه از سوی چین و روسیه، تهاجمی تدارک دیده شده به دمشق پایتخت سوریه آغاز شد.

در این تهاجم، "زینببه" که نزدیک‌ترین شهرک به دمشق است، هدف مستقیم گروه‌های مسلحی قرار گرفت که آشکارا پرچم القاعده را در دست داشتند و سربندهای سیاه از مشخصات گروه‌های مهاجم بود.

در میان آن‌ها، افرادی حضور داشتند که پرچم پاکستان، هندوستان، سومالی و ديگر کشورها را در دست داشتند و به همه نوع سلاح مجهز بودند. حتی در میان آن‌ها افرادی بودند که چشمان روشن و زاغ داشتند.

تخریب مغازه‌های شیعیان زینبیه و کشتار زائران شیعه بصورت هدفمند صورت گرفت. ما جزئیات را به بغداد گزارش دادیم. یگانه دستوری که به ما داده شد، رها کردن خانه و زندگی خویش و رفتن به فرودگاه دمشق بود. به ما دستور داده شد که به عراقی‌های زینبیه کمک کنیم تا از این شهر خارج شده و به فرودگاه دمشق بروند تا با هواپیماهای عراقی به بغداد منتقل شوند.

این شخص در ادامه می‌گوید:زینبیه با اطراف آن نزدیک به یک میلیون جمعیت دارد. عراقی‌های این شهر که نزدیک به 15 هزار نفر هستند، همگی از شیعیان رانده شده دوران صدام حسین هستند که دولت سوریه به آنها پناه داد و آنها را در زینبیه مستقر کرد.

وی در ادامه می گوید: اگر بخواهم در یک جمله بگویم، آن جمله این است: شیعه کشی! تقریبا اکثر ساکنان زینبیه شیعه هستند و هدف تروريست‌ها پاک کردن زینبیه از شيعيان است.
باشگاه خبرنگاران
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com