وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی از پاسخ دردناک ایران به تهدیدها
بر اساس گزارش یادشده، مقامات بلندپایه ایرانی تأکید کرده‌اند که در صورت مواجهه با حمله اسرائیل، پاسخی 'ناگوار و دردناک' به آن خواهند داد. اسرائیل نیز به خوبی می داند که در صورت وقوع این حمله به چه سرنوشتی دچار می‌شود.
 
 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری "فلسطین آنلاین" (Palestine Online) دوشنبه دوم مرداد (July 23) به نقل از کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارشی را منتشر کرده است که در آن، بازتاب عواقب احتمالی حمله اسرائیل به ایران بررسی شده است.
بر اساس گزارش یادشده، مقامات بلندپایه ایرانی تأکید کرده‌اند که در صورت مواجهه با حمله اسرائیل، پاسخی "ناگوار و دردناک" به آن خواهند داد. اسرائیل نیز به خوبی می داند که در صورت وقوع این حمله به چه سرنوشتی دچار می‌شود.
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی افزوده است که برخی مقامات این رژیم هشدار داده اند نباید حمله اخیر به گردشگران صهیونیست در بلغارستان را به ایران نسبت داد زیرا وقوع هر تنشی با این کشور به طور حتم برای تل آویو گران تمام می‌شود.

شایان ذکر است گروهی موسوم به "قاعده الجهاد" مسئولیت حمله به گردشگران صهیونیست در بلغارستان را پذیرفته است؛ حمله ای که  7 کشته و 33 زخمی بر جای گذاشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com