وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


نفر دوم جان ادواردز، سناتور سابق و دموکرات کارولینای شمالی است. او در سال 2004 و 2008 در رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری حزب حضور داشت. همچنین وی در سال 2004 به عنوان معاون جان کری نامزد جمهوری خواهان برای رقابت با جرج بوش و معاونش دیک چنی انتخاب شد. ادواردز در حالی که همسر داشت با کارگردان فیلم های انتخاباتیش رابطه برقرار کرده بود و از کمک های مالی به کمپین انتخاباتیش برای پنهان کردن این موضوع استفاده کرده بود.

نفر سوم لیست کریس لی نماینده سابق و دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا است. او در سال 2011 به خاطر ارسال عکسی نیمه برهنه برای زنی، مجبور به استعفا از کنگره شد.

چهارمین نفر سناتور جمهوری خواه نوادا، جان اینساین است. او در سال 2011 به خاطر داشتن روابط خارج از ازدواج با زن همکارش مجبور شد از سناتوری مجلس سنای آمریکا استعفا بدهد.

نفر پنجم فرماندار دموکرات نیویورک است که در سال 2008 به خاطر فاش شدن رابطه داشتن با یک روسپی از طریق یک کلوپ روسپیگری مجبور به استعفا از پست فرمانداری خود شد.

نفر ششم مارک سودر نماینده ایندیانا در مجلس نمایندگان آمریکا است که در سال 2010 پس از فاش شدن داشتن رابطه با یکی از همکاران متاهلش مجبور به استعفا شد.

نفر هفتم اریک مسا نماینده ایالت نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا است. مسا در سال 2010 به اتهام آزار جنسی، از جمله آزار جنسی یک کارمند مرد، از پست خود استعفا کرد.

 


تیم ماهانی نماینده فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریکا نفر هشتم لیست لس آنجلس تایمز است. ماهانی پس از برملا شدن قراردادن معشوقه اش در میان کارمندانش و اینکه ماهانی به معشوقه اش بابت پنهان کردن رابطه شان حق السکوت پرداخت کرده است، در انتخابات شکست خورد و صندلی خود را در مجلس نمایندگان آمریکا از دست داد.

نهمین نفر لیست جیم مک گریوی فرماندار سابق و دموکرات نیوجرزی است. در سال 2004 و در حالی که مک گریوی همسر داشت پس از برملا شدن رابطه جنسی او با یک مرد دیگر،مک گریوی اعلام کرد که"یک آمریکایی همجنسگرا" است ومجبور شد از مقام فرمانداری نیوجرزی استعفا بدهد.

نفر دهم لری کرگ، سناتور آیاداهو، است. او در سال 2008 به خاطر سورفتار همجنسگرایانه در فرودگاه مورد توبیخ کمیته اخلاقی سنا قرار گرفت. این رسوایی کرگ مانع شرکت او برای تصدی صندلی سناتوری آیداهو گشت.

یازدهمین نفر لیست لوس آنجلس تایمز مارک فولی، نماینده جمهوری خواه فلوریدا است که در سال 2006 به خاطر فرستادن یک ایمیل غیراخلاقی به یک کارگر نوجوان کنگره آمریکا مجبور شد از نمایندگی در کنگره استعفا بدهد.

آخرین نفر این لیست نماینده کهنه کار ایالت فلوریدا گری کاندیت است. وی در حالی که همسر داشت با کارآموزی که سی سال از او کوچک تر بود رابطه برقرار کرد. این کارآموز در سال 2001 ناپدید شد و یک سال بعد جسد سلاخی شده او پیدا شد.

تاریخ سیاسی آمریکا مملو از روابط نامشروع سیاستمداران این کشور است. رابطه جنسی تامس جفرسن، سومین رئیس جمهور آمریکا (1809-1801)، با یکی از بردگانش  پس از گذشت 200 سال در سال 1998 و با آزمایش دی ان ای ثابت شد.

روابط جان اف. کندی با 6 زن دیگر، از جمله مرلین منرو بازیگر هالیوودی به اثبات رسیده است. رسوایی بیل کلینتون نیز که یک رسوایی بزرگ درتاریخ روسای جمهورآمریکا بشمار می آید. در رقابت های درون حزبی جمهوری خواهان برای نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات 2012، هرمان کین سیاهپوست بر اساس گفته زنی که مدعی بود توسط کین مورد آزار جنسی قرار گرفته است، مجبور به کناره گیری از کارزار انتخاباتی جمهوری خواهان شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com