وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی خاطر نشان کرد: به طور مثال مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی معاشرت با بهاییان این گونه فتوا داده اند«جمیع افراد فرقه ضاله بهائی محکوم به کفر و نجاست هستند و از غذا و سایر چیزهایی که با رطوبت مسری در تماس با آنها بوده است باید اجتناب کرد و بر مومنین واجب است که با حیله و فسادگری این فرقه گمراه مقابله کنند».

این کارشناس بهایی پژوهی یادآور شد: فاضل مازندرانی، نویسنده بهایی در کتاب اسرارالآثار جلد دوم صفحه 182 به نقل از علی محمد باب، درباره امام زمان(عج) می گوید «شهادت می دهم که بعد از ابواب اربعه دارای بابی نیست و شهادت می دهم که در ایام غیبت آن حضرت علمائی حافظ و نگهبان از طرف آن حضرت حجت بر مردمند و کسی که یکی از آنها را انکار نماید کافر شده و از خاسران خواهد بود».

وی ادامه داد: این سخنان از سوی کسی مطرح می شود که بهائیان وی را نقطه اولی و آغازگر جریان بهائیت می دانند؛ وی به عنوان مبشر به ظهور حسینعلی نوری در اعتقادات بهائیت دارای جایگاهی ویژه بوده و قبر او در اسرائیل غاصب با شکوه و جلالت خاصی در نزد بهائیان دارای تقدس و احترام است.

حجت السلام همایون تأکید کرد: علی محمد باب، کسی را که پیامبر اسلام و حضرت ولی عصر ( عج ) را قبول داشته باشد ولی منکر یک نفر از نواب اربعه حضرت باشد را کافر دانسته است.

وی تصریح کرد: اما بهاییان نه تنها نواب آن حضرت را قبول ندارند بلکه وجود مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) را به عنوان محمد ابن الحسن موهوم و خرافه می دانند و هیچ اعتقادی به امام دوازدهم شیعیان ندارند.
 
این کارشناس بهایی پژوهی در پایان گفت: از این رو با توجه به گفته علی محمد باب، به عنوان آغازگر جریان بهائیت و کسی که سخن وی برای بهائیان مستدل است، از نظر بهاییت نیز بهاییان کافر هستند./919/ت302/ع

/ پایان خبر /

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com