وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

طبقه ممتاز : یعنی ایلومیناتی و فراماسونها و صهیونیستها و واتیکان و خاندان سلطنتی بریتانیا که در مجموع 1 درصد کل جمعیت جهان امروز را تشکیل میدهند .
این افراد صاحب 80 درصد کل ثروت جهان هستند و 6 میلیارد انسان باقی مانده با 20 درصد ثروت دنیا زندگی میکنند؛ علوم جادوگری و جن گیری، کابالا و پیشرفت تکنولوژی و فن آوری در یک قرن گذشته مثل  دو بال برای پرواز این طبقه به بالاترین درجات قدرت در این دنیا شده و این طبقه را ابر قدرت دنیا و حاکم بر دنیا ساخته است. از یک طرف علوم کابالا و از طرف دیگر پیشرفت تصاعدی علم و دانش این طبقه را به آنجایی رسانده که گمان میکند میتواند قدرتی هم اندازه خدا داشته باشد و خود رامدیون ابلیس دانسته و میگویند آدم و حوا توسط خدایی بی رحم در بهشت زندانی شده بود و نمیدانست میتواند قدرتی مثل خدا داشته باشد ولی با کمک ابلیس به قدرت خرد و عقل به این قدرت رسید. در کابالا این درخت را درخت معرفت نامیده اند ایلومیناتی در واقع احیا کننده الهه های باستانی بخصوص الهه های بابل و میان رودان(بین النهرین) است.



 بام الهه ایلومیناتی semiramis است که حدود 6000 سال پیش در بابل پرستش میشده است، یکی از اقوامی که در بابل بوده وبرای این الهه مناسک انجام میداده Merovingian ها بوده اند امروزه یکی از قدرتمند ترین و ثروتمندترین خاندان های ایلومینیتی نام خود را Merovingian   نهاده ونسب خود را به این قوم باستان میرساند این خاندان که به شدت سری و مخفی هستن بعد از خاندان سلطنتی بریتانیا در رتبه دوم از شورای 13 تاجدار هستن در هرم قدرت ماسونی هستند مجموع شورای 13 تاجدار را ایلومیناتی میگویند و زیر این نام مخفی شده و دارای 10 ها الهه هستن وسعی در زنده کردن اقوام بت پرست باستان هستند. در سال 2006 یک ماهواره روسی تصاویری از شهر بابل در عراق نشان داد که تعدادی از سربازان امریکایی به دور یک زمین حلقه زده اند و پس از مناسکی با حفاری زمین یکی از بت های مدفون شده باستان را بیرون آورده و با عزت واحترام آن را به امریکا منتقل کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com