وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کارگردان سرشناس سوری با ساخت فیلمی به دروغ بودن پیشینه تاریخی خاندان سعودی پرداخته است و حیله و فریبکاری خاندان سعودی را برملا می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، نجدت انزور، كارگردان مشهور سوري، در فيلم جديدش با نام "ملك الرمال" (پادشاه شن) با وجود تهديداتي كه از عربستان سعودي دريافت كرده است، اصرار دارد كه فريبكاري و حيله گري خاندان سعودي را در این فیلم ، كه ماه آينده در بيش از بيست كشور از جمله آمريكا و كانادا اكران مي شود، برملا كند.

این کارگردان سوری در این فیلم به زندگي‌نامه عبدالعزيز، بنيانگذار رژیم سعودی در عربستان سعودي پرداخته و به همین دلیل مورد تهدید قرار گرفته است.

کارگردان سوری درباره درون‌مایه فیلمش گفته است این فیلم از حوادث امروز در جهان عرب و نقشي كه عربستان و قطر در نابودي و تجزيه كشورهاي عربي ايفا مي كنند و مستقيماً بر امت اسلامی تاثير مي گذارد، الهام گرفته است.

سایت خبری البوابه العراقیه در این باره نوشت نجدت انزور در اين فيلم سعي کرده است بخش‌هایی از تاریخ سعودی را که به با پرداخت رشوه و دلار ساکت مانده است به نمایش بگذارد.

اين فيلم اولين فيلمي است كه با صراحت تمام به تاريخ خاندان سعودي مي پردازد و از شخصيت عبدالعزيز و نقش پنهاني او در تاسيس عربستان سخن مي گويد.

نجدت انزور اين فيلم را مهم ترين كار هنري خود توصيف كرد و گفت من سياستمدار نيستم بلكه انساني هستم كه از فريب و ظلم و ستم نفرت دارم. كاري كه در اين فيلم انجام دادم نمايش واقعيتي است كه اسناد تاريخي آن را ثابت مي كند. 

عربستان سعودي همه تلاش خود را به كار گرفت تا از اكران اين فيلم جلوگيري كند و بعد از اينكه از فريفتن كارگردان اين فيلم با پول مايوس شد به تهدید او متوسل شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com