وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صراط – در حالی که فردا مهم ترین رویداد ورزشی جهان در کشور انگلیس آغاز می شود میلیارد ها نفر از مردم در سر تا سر جهان از جمله کشورمان منتظر هستند دستاورد های چهار سال تلاش ورزشکاران ملی خود را در این رقابت ها ببینند .

به گزارش سرویس ورزشی صراط ، بازي هاي المپيك تابستاني لندن در حالي فردا در ورزشگاه المپيك رسما افتتاح مي شود كه شعار اين دوره از بازي ها «الهام بخش يك نسل» نامگذاري شده است. لندن پيش از اين در سال هاي 1908 و 1948 ميزبان بازي هاي المپيك بوده و بدين ترتيب نخستين شهري است كه براي سومين بار در تاريخ نوين بازي هاي المپيك، ميزبان اين بازي ها مي شود. کشور ما در این دوره از رقابت ها 54 نماینده در 15 رشته ورزشی خواهد داشت که از این میان 8 ورزشکار خانم و بقیه از آقایان هستند . در المپیک سال 2008 پکن کشورمان با 55 ورزشکار در 13 رشته ورزشی شرکت کرده بود که در نهایت با یک مدال طلا و یک مدال برنز نتوانست عنوانی بهتر از پنجاه و یکمی را از آن خود کند . افتخار پرچمداری ایران در این دوره از بازی های المپیک را علی مظاهری قهرمان بوکس کشورمان بر عهده دارد .

پایگاه خبری تحلیلی صراط در راستای رسالت خبری خود و برای آگاهی مردم عزیز از آخرین رویداد های المپیک لندن به انعکاس آخرین ریداد ها و حواشی این رقابت ها و دستاورد های ورزشکاران کشورمان در صفحه ورزشی خود می پردازد . به امید اینکه قهرمانان میهن عزیزمان بتوانند افتخارات به یاد ماندنی را در این دوره از بازی ها برای کشور با ارمغان بیاورند و پرچم پر افتخار کشورمان را در رشته های مختلف به اهتزاز در بیاورند .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com