وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اظهارات تعجب برانگیز سرپرست کاروان اعزامی به المپیک لندن به برکت وجود مسئولان ورزش، قرار است با رژیم صهیونیستی هم رفیق شویم!
سرپرست کاروان اعزامی به المپیک لندن در اظهاراتی شگفت آور، اعلام کرد که "ورزشکاران ایرانی برای مسابقه با ورزشکاران اسراییلی آماده‌اند!" وی که مدتهاست در مسئولیت دبیرکلی کمیته ملی المپیک حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس "طرح دوستی با اسراییل" را محور سخنان خود قرار داد و سخنانش سرتیتر خبرگزاری‌های بین‌المللی شد!
به گزارش شفاف به نقل از روزنامه واشنگتن پست، "بهرام افشارزاده" که با راب هریس نویسنده ورزشی آسوشیتدپرس از طریق یک مترجم گفت و گو می‌کرد، تأکید کرد: تیم ایران هیچ طرحی برای تحریم بازی‌ها به دلیل "ملیت ورزشکاران" حریف ندارد. افشارزاده در ادامه مصاحبه تاکید کرد: تیم ایران به یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت قربانیان اسراییلی در المپیک 1972 مونیخ احترام خواهد گذاشت!!! به نوشته این روزنامه، افشار زاده تأکید کرد: ما فقط دنبال عملکرد ورزشکاری هستیم. شفاف در پایان نوشت: هنوز مشخص نیست این سخنان به چه علتی بیان شده‌اند. به هر روی تردیدی نیست که درصورت صحت این اظهار نظرات بی‌درنگ باید افشارزاده از سمت خود برکنار شود.

ازمسولین می خواهیم این گاو بی شرف را برکنار کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com