وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نکته جالب توجه در این دعوا «نسرین ستوده» وکیل «آرش رحمانی» است،لازم به ذکر است که آرش رحمانی در جریان انتخابات 88 از سوی انجمن پادشاهی برای ایجاد اغتشاش و آشوب آموزش داده می شود،بنابر اعترافات آرش رحمانی در دادگاه آموزش های انجمن پادشاهی در ابتد رنگ و بوی ترور و بمب گذاری نداشت اما بعدها با آموزش هایی که «امید» به آنها می داد جریان به سمتی پیش رفت که کشتن و تلفات انسانی هدف نهایی عملیات ما در اغتشاشات 88 بود!




 
اما نسرین ستوده با وجود اعتراف های «آرش رحمانی» و «بیژن عباسی» مبنی بر عضویت در انجمن پادشاهی و اقدام به عملیات تروریستی در ایران به صورت مداوم در رسانه های ضدانقلاب نظیر صدای آمریکا و ... به عنوان میهمان تلفنی حضور پیدا می کرد و به سم پاشی علیه جمهوری اسلامی ایران می پرداخت؛این در حالیست که اکنون جمشید شارمهد اکنون آنان را عضو گروهک انجمن پادشاهی ایران می خواند و با امید دانا که خود را زندانی سیاسی می داند بحث و مجادله می کند.
 
عناصری که خود را ضدانقلاب می دانند نه تنها با یکدیگر اختلاف عقیدتی دارند بلکه یکدیگر را با انواع و اقسام فحش ها و حرف های رکیک لقب داده و همدیگر را عامل جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور خطاب می کنند! این در حالیست که از دیر باز تاکنون شاهد شعار کلیشه «اتحاد» از سوی اپوزسیون بوده و هستیم غافل از اینکه وعده حق بر نفاق جبهه باطل استوار است.
 
 
منبع:ما هستیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com