وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

 

 

مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو وقتی که دیدند با تهدید کردن نتوانستند مرا ساکت کنند ، دست به توطئه جدیدی زدند که به شرح زیر است .

 

 

 

عصر پنچشنبه 15 سپتامبر 2011 هوادران جنبش سبز در پاریس جلسه ای برگذار کردند ، در این جلسه آقای مجتبی واحدی مشاور آقای مهدی کروبی شرکت داشت که من سوالات مشخصی در رابطه با مواضع آقای کروبی با سازمان مجاهدین و عمل کرد آنها پرسیدم . در این رابطه آقای واحدی به طور شفاف و روشن مواضع آقای کروبی در رابطه فرقه رجوی را بیان کرد . فردای آن روز من به همراه دوست عزیزم آقای حامد صرافپور تا جائی که امکان بود فیلمی که تهیه کرده بودیم به همراه قسمتی از صحبت یکی از مسئولین فرقه رجوی که در آن جلسه شرکت کرده بود،و عکس العمل حاضرین در جلسه نصبت به فرقه رجوی را در یوتوب قرار دادیم . دو روزبعد یعنی شنبه 17 سپتامبر یکی از مسئولین فرقه رجوی که در برنامه شرکت کرده یک مقاله ای نوشته که قسمت مهم آن را مرور می کنیم .

 

 

 

( ….. شرکت در تجمعات نظیر این سخنرانی و طرح موضوعات و کشاندن بحث به مجاهدین (مثل همین جلسه و پرسش محمد کرمی معروف به حسن فنر _ این دو نفر در طول برنامه بطور واضح و بی پرده با هم هماهنگی می کردند و فیلم برداری می نمودند) همراه با تردد مکرر و ثابت این افراد به سفارت جمهوری جهل و جنون و جنایت اخوندی که شاهدان ان نیز حاضر به شهادت هستند مثل تردد محمد کرمی (حسن فنر) به سفارت بطور مکرر در درون سفارت دیده شده است (این فرد توسط آرش فخرآور اکنون به ایران برده شده و سرنوشت او تا امروز نامعلوم می باشد و در دستگاه قضایی فرانسه برعلیه سفارت در مورد انتقال غیرقانونی او به ایران پرونده باز شده است و تحت پیگیری است )

 

 

 

در وحله اول به هذیان گوی سازمان مجاهدین و عواملش باید گفت خواب هستید بیدار شوید ، چطور می شود در آن واحد هم در تجمع سخنرانی بود، و همراه تردد مکرر به سفارت آن هم ساعت 2300 شب داشت ؟ شاهد تو کیست ؟ آرش فخر آور که وضعیت وی برای همگان روشن است . وی برای مدتی در پاریس برای کار مشخصی در صفوف جنبش سبز نفوذ کرده بود ، اعترافات وی در یو توب مدرک انکار ناپذیری است . خانواده اودر پاریس در خدمت فرقه می باشند( با مدرک آن ) .

سوال اصلی این است که چطور من توسط آرش فخر اور به ایران برده شده ام و سرنوشت من تا امروز نامعلوم می باشد و در دستگاه قضایی فرانسه برعلیه سفارت در مورد انتقال غیرقانونی من به ایران پرونده باز شده است و تحت پیگیری است آن هم توسط سازمان مجاهدین !

 

 

 

هموطنان عزیز :

همان طور که مسعود رجوی در سال 1374 حکم اعدام مرا صادر کرد که اگر بخواهم از فرقه جدابشوم حکم اجرا خواهد شد ، طبق فرمان شخص مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو که در سال 1374 در نشست های معروف حوض حکم اعدام اعضاء جداشده و مخالفین این فرقه صادر شده است

این توطئه ای است که در اورسواواز تحت فرمان مریم قجر عضدانلو طراحی شده است این زمینه سازی که کرده اند می خواهند در صورتی که دست آنها رو شد بگویند که وی از چند ماه قبل ایران بوده در حالی که تمامی دوستان شاهد هستند که من در پاریس هستم و فعالیت هایم برا ی افشاء چهره فرقه رجوی و عوامل مواجب بگیر آنها ادامه دارد .

در همین جا اعلام می کنم که هرگونه حادثه و اتفاقی برای من پیش بیاید مسئولیت آن بر عهده شخص مریم قجر عضدانلو در اورسوراواز و سازمان مجاهدین خلق ایران می باشد. در همین رابطه پلیس ومسئولین ذیربط با مدارک وجزئیات در جریان واقع قرار دارند.

وزارت کشور فرانسه
اداره پناهندگان ومهاجرت فرانسه
دفتر کمیساریای عالی پناهندگی در پاریس
دیدبان حقوق بشر
عفو بین الملل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:منافقین, ترور ,جنایت, توطئه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com