وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نکته نخست آنکه همانگونه که چندی قبل نیز در صحبت‌های حجت‌الاسلام مصلحی، وزیر اطلاعات کشورمان اشاره شد جین شارپ در نسخه‌های براندازی خود اینطور می‌گوید که اگر نیروهای امنیتی مدافع نظام باشند و قدرتمند باشند براندازی امکان ندارد و باید در فرسایش زمان آنها را با ضربه روبه‌رو کنیم تا قدرت را از دست بدهند.

این نکته شاید گویای آن باشد که چرا وزارت اطلاعات کشورمان در 16 سال اخیر همواره توسط عده‌ای آماج حملات مختلف بوده است و چرا در دو مقطع خاص در سال‌های 77 و 90 نیز به صورت ویژه مورد هجوم قرار گرفت.

هجوم‌های خطرناکی که البته با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ این وزارتخانه مبنایی و پرسنل خدوم آن همچنان مقاوم ماندند و به لطف الهی از تیررس بلاها مصون ماندند.

نکته دوم نیز آن است که دشمن بیش از ما به قابلیت‌های وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در سی و سومین سال عمر نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده است.

این مسئله قاعدتاً آنها را در آستانه این راهبرد قرار خواهد داد که نقشه‌ها و راه‌های جدیدی را در پیش روی خود بگشایند.
نقشه‌هایی که تحلیلگران معتقدند در قامت حملات سایبری، هجمه به دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای ملت‌سازی و براندازی نرم طرح خواهند شد.

نقشه‌هایی که البته جملگی بصورت نادانسته بر روی میز وزارت اطلاعات و در مقابل چشمان همیشه بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) باز خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com