وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شوراي حقوق بشراسلامي انگليس اعلام کرد، گروه­هاي راست افراطي با سوءاستفاده از ناآرامي­هاي انگليس، به دنبال آتش زدن مساجد و جنگ نژادي هستند.
به گزارش خبرنگار پرس تي­وي، مقر اين گروه حقوق بشر در لندن که به عنوان عضو مشورتي شواري اقتصادي و اجتماعي سازمان ملل به شمار مي­آيد اعلام کرد، گروهاي نژادپرستي مانند اتحاديه دفاع از انگليس با استفاده از شبکه­هاي اجتماعي، پيام­هايي مبني بر قصد آن­ها براي هدف قرار دادن شهروندان غيرسفيدپوست انگليسي منتشر مي­کنند.
شوراي حقوق بشراسلامي انگليس در وبسايت خود اعلام کرد که انتشار پيام­هايي از گروه­هاي راست افراطي در شبکه­هاي اجتماعي نشان مي­دهد، برخي از هواداران آن­ها قصد دارند از ناآرامي­هاي اخير به عنوان پوششي براي آتش زدن مساجد استفاده کنند. برخي ديگر، اين ناآرامي­ها را جنگ نژادي خوانده و خواستار اقدام عليه سياهپوستان، آسيايي­ها و ديگر رنگين پوستان شدند.
شوراي حقوق بشر اسلامي انگليس مي­گويد حضور هواداران اتحاديه دفاع از انگلستان در منطقه جنوب شرقي لندن در روز سه شنبه و پيام­هايي که آن­ها در اينترنت منتشر کرده­اند بسيار نگران کننده است.
اين در حالي است که استفان لنن، رهبر "اتحاديه دفاع از انگلستان" که به تامي رابينسون نيز مشهور است، ادعا کرده است، هزار نفر از اعضاء گروه­هاي راست افراطي تا زماني که ناآرامي­ها در انگليس ادامه دارد، در خيابان­ها حضور خواهند داشت.
با اين حال، مسعود شجره، رئيس "شوراي حقوق بشر اسلامي انگليس" مي­گويد، "اتحاديه دفاع از انگلستان" از آن جهت خطرناک است که به آرامي در حال عملي کردن تهديداتشان هستند.
شجره در ادامه از دولت انگليس خواست تا با محکوميت رسمي و علني اين اقدامات با اين گونه تهديدات مقابله کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com