وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


ملامحمدی ادامه داد: جلد نخست مجموعه «قصه ستاره‌ها» با نام «فرمانده مهربان و خاکی» نامگذاری شده است که به بخشی از زندگینامه شهید زین‌الدین می‌پردازد.

وی افزود: جلد دوم این اثر با عنوان «شما آقا اسماعیل را ندید؟» درباره شهید «اسماعیل صادقی»، جلد سوم به نام «مهمان‌های ناخوانده و ترسو» داستانی از زندگی شهید «جواد دل‌آذر»، جلد چهارم با عنوان «نامه‌ای برای یک دوست» درباره شهید «مصطفی کلهر»، جلد پنجم با نام «یادگاری‌های جنگ» درباره شهید «احمد کریمی»، جلد ششم با عنوان «مردی که ما را اسیر کرد» درباره شهید «علیرضا محمدی» و جلد هفتم با نام «مادر، به خانه خوش آمدی!» داستانی درباره شهید «محمدرضا شفیعی» نامگذاری شده‌ است.

ملامحمدی عنوان کرد: معمولاً داستان‌های دفاع مقدسی به ویژه زندگینامه شهداء برای مخاطبان کودک و نوجوان بسیار جذاب و خواندنی است چراکه اینگونه آثار بر روی این مخاطبان تأثیرگذار و پندآموز است.

وی درباره زندگینامه شهید «محمدرضا شفیعی» گفت: شهید شفیعی در 14 سالگی به جبهه‌های نبرد رفته و در عملیات‌های بسیاری شرکت می‌کند که چندین بار نیز مجروح می‌شود اما سرانجام در عملیات «کربلای 4» و پس از مجروح شدن، اسیر می‌شود که 11 روز پس از اسارت به دلیل عفونت شدید در ناحیه شکم به درجه شهادت نائل می‌شود.

ملامحمدی اضافه کرد: جسد شهید «محمدرضا شفیعی» پس از شهادت آنچنان تازه و معطر می‌ماند که صدام به سربازان خود دستور می‌دهد که جنازه این شهید را در برابر آفتاب قرار دهند تا پوسیده شود و وقتی این کار نیز به سرانجام نرسید دستور می‌دهد که بر روی پیکر این شهید اسید بپاشند که با این کار نیز آسیبی به بدن شهید نمی‌رسد و جسد تازه و معطر این شهید بعد از گذشت 16 سال به وطن می‌رسد.

این نویسنده با بیان اینکه مجموعه 7 جلدی «قصه ستاره‌ها» با تصویرگری‌هایی از شهدای استان قم منتشر می‌شود، بیان کرد: امکان اینکه این مجموعه کتاب‌ها در سال جاری منتشر شود، وجود ندارد


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت3:33---9 مرداد 1391
سلام مهدی جان..ممنون از مهربونیو راهنماییتون..وبسایت شما هم جالبو ..حجیمه..موفق باشی دوست گرامی};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com