وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


 الدرینی: مگر شیعیان سگ هستند که حرمت مساجد را از بین ببرند؟

محمد الدرینی از رهبران شیعه مصر و رئیس مجلس اعلای آل البیت(ع) تهمت‌های ارائه شده علیه این شهروند شیعه مصر را صوری خوانده و گفته است: مگر شیعیان سگ هستند که حرمت مساجد را از بین ببرند؟

وی حکم علیه این شهروند شیعی مصری را تلاش جدیدی برای ایجاد فاشیسم مذهبی جدید در مصر خوانده و گفته است: شیعیان مصر به دنبال اقدامات قانونی، سیاسی و بین‌المللی هستند و از محمد مرسی رئیس جمهور مصر می‌خواهیم تا بر کسانی که به دنبال ظلم و ستم به شیعیان هستند احاطه یابد و کاری نکند که دوران او بدتر از عصر ممالیک در مقابله با شیعیان باشد.

راسم النفیس: این حکم آغاز موج جدید فشار بر اقلیت شیعیان مصر است

در همین حال دکتر احمد راسم النفیس از دیگر رهبران شیعه مصر، با بیان اینکه حکم صادره بر اساس دلایل متقن نیست و هیچ شاهدی ندارد، گفت: این حکم آغاز موج جدیدی برای فشار بیشتر بر اقلیت شیعیان مصر به‌ویژه در این دوران سخت است.

وی افزود: عادل امام(بازیکر مصری) به جرم توهین به اسلام دو ماه محکوم می‌شود و دنیا تکان می‌خورد اما یک شیعه 3 سال به زندان محکوم می‌شود و دنیا تکان نمی‌خورد؟!

الطاهر الهاشمی: دست وهابیون را در بیشتر موسسات مدنی و اجتماعی مصر می‌بینیم

الطاهر الهاشمی دیگر رهبر شیعیان مصر و دبیر اتحادیه نیروهای اهل بیت(ع) مصر این حکم علیه شهروند شیعه مصر را اتفاقی عجیب خوانده و گفت: دادستانی دوران مبارک هم چنین اتهاماتی به شیعیان نمی‌بست و وارد آزادی‌های دینی نمی‌شد.

وی این حکم را آغازی برای به خطر افتادن آزادی بیان پس از انقلاب 25 ژانویه مصر دانسته و گفته است: دست وهابیون را در بیشتر موسسات مدنی و اجتماعی مصر می‌بینیم و باید جلوی قدرت گرفتن جریان‌های تندرو را گرفت.

این رهبر شیعه مصر و عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کرد: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران شیعیان را از توهین به صحابه و نمادهای دینی مذاهب برحذر داشته‌اند و این چیزی است که شیعیان در ایران و همچنین در مصر از آن تبعیت می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com