وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سایتی که گرداندگان آن در سال 88 مدیریت سایت "آینده" را برعهده داشتند، در گزارش توهین آمیز خود مردم ایران را مردمی دروغ گو و ظاهر بین و گدا صفت خوانده و به طور رسمی مردم ایران را بی فرهنگ میدانند به گونه ای که اگر فردی که ایرانیان را نشناسد به این مقاله نگاه کند از مردم ایران قومی بدوی و وحشی و متعلق به قرون وسطا متصور می شد.

این سایت مقاومت و ایستادگی مردم ایران بر روی حق و حقوق و آرمان های خود را خودبرتر بینی می شمارد که تحریم ها را به حساب نمی آوردف باید دید که این سایت بازتاب از سرخم کردن ایران در مقابل تحریم ها چه سودی می برد؟


 


جملات زیر گوشه ای از این مقاله توهین آمیز است:

* حضور همیشگی ده ها هزار نفر از مردم در شهرهای مختلف برای استقبال از احمدی نژاد به خاطر دادن نامه هایی شد که معمولا با چند ده هزار تومان هدیه از سوی ریاست جمهوری همراه می شد و لبخند را بر لبان فرستندگان آنها می نشاند.

*همین مردم به خاطر فرهنگی که در مقایسه با فرهنگ بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از غربی گرفته تاشرقی ، بیشتر مبتلا به دروغ گویی و دروغ شنیدن بودند، زمانی که مطالبی نه چندان واقعی را در قالب آمار، وعده ها، تحریف تاریخ و ... از مسئولان دولتی شنیدند، برایشان مهم نبود.

*همین مردم که بیش از برخی ممالک آلوده به خصلت تهمت زنی و غیبت و افترا هستند.

*دور زدن قانون در کشور و یا به اصطلاح پارتی بازی، یکی از معضلات جدی اخلاقی در جامعه ایران بوده که در مواردی در دولت شکلی رسمی یافته است.

*خودبرتربینی و برتر دانستن خود نسبت به سایر قومیتها و ملتها مشکلی بوده که ایرانیان از دیرباز به آن دچار بودند و در دولت احمدی نژاد این موضوع نمود یافته ودر قالب مکتب ایرانی تئوریزه شده و توام شدن آن با توهم خود بزرگ بینی و دیگر کوچک بینی موجب شد تا تحریمها را کاغذ پاره ای بیش ندانیم، اعراب را کشورهای حقیر، کوچک و بی عرضه یا بشمار بیاوریم که در مقابل تاریخ چندهزار ساله ماهیچ هستند و...

اما این اولین باری نیست که به بهانه های سیاسی و غالبا شکست در انتخابات و نه شنیدن از مردم بصیر ایران دست به فحاشی و توهین می زنند شاید مرحمی باشد برای زخمی که از همین مردم پای صندوق های رای خوردند.

پیش از این سایت های ضد انقلاب بارها مردم همیشه در صحنه ایران را "ساندیس خور" خطاب می کردند و با این الفاظ قصد کم رنگ کردن و توهین به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی های مختلف که در حمایت از نظام و انقلاب بر پا شد را داشتند.

اما بعد از چندی این کلمات نه فقط از سایت های ضد انقلاب بلکه از سایت های منتسب به اصلاح طلبان نیز شنیده می شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com