وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ما سال‌ها قبل برای فراهم کردن هزینه‌های عمل مادرم خانه‌اش را فروختیم و حالا با چنین روحیه‌ای چگونه می‌توانیم از مردم کمک بگیریم؟!

IMAGE634793610858596619

به گزارش مهرپرس و به نقل از ایسنا: خانواده نادیا دلدار گلچین با انتقاد از اعلام شماره حساب برای کمک به مادرش، از مردم خواستند‌ در این گلریزان شرکت نکنند.

دختر این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه بدون اینکه ما در جریان باشیم از طریق ارسال پیامک برای سینماگران و همچنین اعلام شماره حساب برای مادرم، گلریزان به راه انداختند که اصلا موافق چنین کاری نیستیم.

وی یادآور شد: ما سال‌ها قبل برای فراهم کردن هزینه‌های عمل مادرم خانه‌اش را فروختیم و حالا با چنین روحیه‌ای چگونه می‌توانیم از مردم کمک بگیریم؟! ای کاش قبل از به راه انداختن این آبروریزی برای بازیگری که یک عمر با آبرو زندگی کرده، حداقل با خانواده‌اش موضوع را مطرح می‌کردند.

دختر نادیا دلدارگلچین با بیان اینکه مگر تا به حال کسی به ما کمک کرده که بخواهیم به دنبال کمک مردم باشیم خاطرنشان کرد: اگر هم صحبتی کردیم روی سخن ما با مسئولین بود و حساب آنان از مردم فرق می‌کرد.

وی ادامه داد: آقای میرعلایی با من تماس گرفت و از این موضوع بسیار گلایه داشت و اعلام کردند: آقای حسینی و شمقدری کاملا پیگیر هزینه‌های درمان مادرم هستند.

نادیا دلدار گلچین هم اکنون در بخش کلیه‌ی بیمارستان «مدرس» بستری است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com