وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


وي كه در جمع افسران ارشد پليس و سازمان امنيتي بحرين و نيز مسئولان وزارت كشور سخن مي‌گفت، عنوان داشت: امروز به شما به عنوان يك دستور قابل اجرا اعلام مي‌كنم كه به قانون پايبند باشيد و هيچ كس حق ندارد به هيچ وجه از قانون تخطي كند.

وليعهد بحرين ادامه داد: نبايد از زور براي تعامل با مسائل امنيتي استفاده كرد مگر اينكه هيچ راه ديگري در اين خصوص وجود نداشته باشد.

اين اظهارات وليعهد بحرين با استقبال جمعيت الوفاق، بزرگترين حزب مخالف دولت اين كشور روبه‌رو شد اما آنها آن را ناكافي اعلام كردند.

مطر مطر، از اعضاي برجسته جمعيت الوفاق در اين باره گفت: سخنان وليعهد گامي در مسير درست است اما هنوز به سطح عذرخواهي و به رسميت شناختن حق مخالفان نرسيده است.

وي گفت: ما از اين اقدام وليعهد استقبال مي‌كنيم اما نتيجه اين گونه سخنان بايد به شكلي ملموس در جامعه احساس شود و اصلاحات واقعي خواسته مردم بحرين است.

رژيم آل خليفه از سوي محافل بين‌المللي تحت فشار است تا حقوق اكثريت شيعه در اين كشور را رعايت كند و مخالفان شيعه نيز براي به دست آوردن حقوق خود به طور مداوم اقدام به برگزاري تظاهرات و راهپيمايي عليه سياست‌هاي تبعيض‌آميز اين رژيم مي‌كنند.

از سوي ديگر، وليعهد بحرين عصر سه‌شنبه به عربستان وارد شد و درخصوص مسائل منطقه و اوضاع اين كشور و تقويت همكاري ميان دو كشور با مسئولان عربستان رايزني كرد. (ایسنا)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com