وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این گروه از مسیحیان با ایجاد پلاکارد مذکور، خطاب به حضرت مریم نوشتند: ای بانوی دمشق، از سوریه حمایت کن و آن را از این خطر با خود حمل کن (عبور ده) همانطور که پسرت عیسی را حمل کردی.

در تصویر دیگری که مورد استقبال زیادی در فیس بوک قرار گرفته، یک روحانی مسیحی در حال قدردانی از ارتش سوریه که گروگان‌های مسیحی و کلیسای آن‌ها را از شر شورشیان نجات داده‌اند، به چشم می‌خورد.

گفتنی است طی ماه‌های اخیر، مسیحیان سوری و کلیساهای این کشور در چند نوبت در معرض حملات شورشیان سوری و نیروهای القاعده قرار گرفته‌اند و گروه‌های مسلح ضمن حمله به کلیساها و تخریب آن‌ها، به لباس‌ها و نمادهای موجود در کلیسا اهانت کرده‌اند.

 

 

این وضعیت برای شیعیان نیز به همین منوال است به گونه‌ای که در جریان حمله اخیر سلفی‌ها به حرم حضرت زینب، گروه‌های تروریست تلاش داشتند به این مکان مقدس اهانت کنند.

میزان جنایات و خشونت‌های شورشیان سوری و نیروهای القاعده به حدی است که حامیان بشار اسد را که بخش قابل توجهی از جمعیت سوریه را تشکیل می‌دهند، در انزوا و ترس قرار داده است. به عنوان نمونه، همانگونه که در فیلم زیر مشهود است، اپوزیسیون سوری گروهی از حامیان بشار اسد را پس از کشتن، از بالای یک پل بلند با فریادهای "الله اکبر" به داخل رودخانه پرت می‌کنند!

گرچه این جنایت، تنها مورد از این دست نیست و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از شلیک مستقیم تیر به مردم عادی حامی بشار اسد و یا روی زمین کشیدن اجساد به واسطه ماشین‌های گروه‌های مسلح شورشی، بر روی شبکه اینترنت قابل دستیابی است.

 

 

با این حال، با انجام عملیات "قطع سر افعی" توسط ارتش سوریه و کشته شدن هزاران فرد مسلح اعم از شورشیان و نیروهای القاعده و همچنین دستگیری تعداد بالایی از نیروهای القاعده به همراه نیروهای اطلاعاتی کشورهای غربی، امنیت مردم سوریه تاحدودی در بخش‌های مختلف این کشور تامین شده است.

سایت اوباما در آینده‌ای نزدیک، فیلم‌ها و تصاویر جنایات شورشیان سوری در قبال مردم عادی و حامیان بشار اسد را منتشر خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com