وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

در تازه ترین جوسازی برای اثبات همکاری ایران با تروریست های القاعده و طالبان، یک روزنامه روسی در گزارشی ادعا کرده است که ایران با طالبان علیه آمریکا متحد شده است.

به گزارش enekas.info ؛ “نیزاویسمایا گازتا” در این گزارش خود که بسیاری از تحلیلگران، آن را تلاش برای “هموار سازی حمله به ایران” قلمداد می کنند، نوشت: «ایران و طالبان خود را آماده می‌کنند که در صورت حمله اسرائیل یا آمریکا به تاسیسات اتمی ایران، به عملیات انتقامی مشترک دست بزنند. ایرانی‌ها علاوه بر این روی عقب‌نشینی نیروهای آمریکا از افغانستان در سال ۲۰۱۴ میلادی حساب می‌کنند.»

برپایه گزارش روزنامه روسی، جمهوری اسلامی به لحاظ ایدئولوژیک با طالبان اختلافاتی دارد، با این همه حاضر شده است با آن‌ها علیه آمریکا به عنوان دشمن مشترک متحد شود.

نیزاویسمایا گازتا در بخشی دیگر از گزارش خود مدعی شده است: «در آغاز ماه ژوئن امسال گزارش شد که ایران با هدف تحویل موشک‌های زمین به‌هوا مذاکراتی را با طالبان آغاز کرده است.

گشایش دفتر نمایندگی طالبان در زاهدان!

از سوی دیگر، روزنامه‌های تلگراف و وال استریت ژورنال مدعی شده اند که ایران به طالبان اجازه داده در این کشور دفتر باز کنند!

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از این دو روزنامه انگلیسی، ایران می‌خواهد در صورتی که هدف حمله اسراییل قرار گیرد، گزینه‌های بیشتری برای تلافی این حمله داشته باشد.

وال استریت ژورنال در ادامه مدعی شده است که «یک عضو رهبری طالبان، شورای کویته، در اواخر ماه مه دفتری را در شهر زاهدان ایجاد کرده است»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com