وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

محمد حسین واسعی در جدید ترین مطلب خود در وبلاگ خط آتش نوشت:

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (سوره مبارکه آل عمران آیه 169)
سلام بچه‌ها
امسال چندمین سالی است که میهمان خدا هستید جایتان بین ما خالی است منم دلم رو خوش کردم به اینکه دارم برای شما نامه سرگشاده می‌نویسم جایی نیست صدای غم من را بشنود ...دل خوش به شما هستم، شما جان خود را نثار میهن اسلامی کردید تا ثابت کنید علی اکبرهای زمان هستید، در حمایت از ولایت لاف نزدید و با نثار خونتان نوشتید خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

چقدر غبطه می‌خورم به مقام شما ... راستی وقتی شهید شدید این سخن در لم تکرار می‌شد که چه بنویسم بر سر مزارتان؟ محل شهادت خیابان‌های تهران! راستی تو که رفتی شهر خواب بود و الان خیلی‌ها خواب هستند انگار اتفاقی نیفتاده و شاید هم یک سریال از صدا و سیما پخش شده است! من از تو غافل بودم اما در این ماه مبارک رمضان با خود عهد کرده‌ام نگذارم عاملان شهادت تو بار دیگر خون پاکتان را مصادره کنند، امام عزیز خامنه ای صبور بارها فرموده زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست. می‌نویسم و اینقدر برایتان نامه سرگشاده ارسال خواهم کرد تا دست من را هم بگیرید و پیش خود ببرید اما بر سر عهدی که بستیم هستیم هنوز که اگر از سرهایمان کوه بسازند نخواهیم گذاشت در تاریخ بنویسند خامنه ای تنها شد. خواهم نوشت و نمی‌گذارم خاتمی و حلقه ماسونی فتنه گران و پس مانده های گروهک‌های فسیل شده اقتدار نظام را کمرنگ کنند، دیگر سکوت نخواهیم کرد تا بار دیگر ام الفتنه هشتاد و هشت فراخوان شورش خیابانی بدهد.

نخواهیم گذاشت مادر شهیدی از دیدن شورش‌های خیابانی یک عده حرام لقمه آزرده خاطر شود و نخواهیم گذاشت خون شهدای مبارزه با فتنه پایمال شود که اگر این گونه نبودیم خدا مرگمان را برساند. راستی قسمتی از غصه اینجا است که خاتمی همان سید خندان نامه نوشته که برانداز نیست و قصد دارد توبه کند اما نمی‌داند توبه گرگ مرگ است، جان، مال، امنیت، ناموس این مرز و بوم را به خطر انداخت و حال درخواست توبه دارد.البته دلم از دست مسئولان رنجور است گویا صدای ما را در 9 دی نشنیده بودند که فریاد زدیم محاکمه نوشتند مناظره، فریاد زدیم گوشمالی نوشتند ماستمالی، فریاد زدیم اقتدار نوشتند اعتدال...در عالم اسراری است که جزء به بهای خون دل فاش نمی‌شود.

تا دیدار بعدی کی قسمت شود؟ برایمان دعا کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com