وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صبا خویی مجری شبکه ضدانقلابی من و تو چندی پیش با سفر به تهران و حضور در گالری نقاشی یکی از دوستانش و دیدار با برخی نویسندگان معلوم الحال وابسته به کانون نویسندگان و انداختن عکس یادگاری با آنها به انگلستان بازگشتوبگردي 20:30:صبا خویی مجری شبکه ضدانقلابی من و تو چندی پیش با سفر به تهران و حضور در گالری نقاشی یکی از دوستانش و دیدار با برخی نویسندگان معلوم الحال وابسته به کانون نویسندگان و انداختن عکس یادگاری با آنها به انگلستان بازگشت.
به گزارش ندای انقلاب تصاویر حضور نامبرده در کنار برخی اعضای کانون نویسندگان در صفحه فیس بوکش منتشر شده است.در تصاویر مورد نظر افرادی نظیر سیمین بهبهانی،جواد مجابی و برخی دیگر از اعضای کانون منحله نویسندگان دیده می شوند. 

 
شجریان در کنار اسماعیل خویی(عضو سازمان منافقین) و دخترش صبا خویی(لباس سبز)

صبا خویی دختر اسماعیل خویی شاعر ضدانقلاب و عضو شناخته شده گروهک منافقین و عضو کانون منحله نویسندگان است که هم اکنون در لندن به سر می برد.
دختر نامبرده که مجری گری شبکه غیراخلاقی من و تو را بعهده دارد در حالی به راحتی در ایران تردد می کند که این شبکه مشخصا با هدف تخریب باورهای دینی و اعتقادی مردم ایران و تخریب نظام جمهوری اسلامی راه اندازی شده و هم اکنون به فعالیت خود ادامه می دهد.
به جاست نهادهای مربوطه دقت بیشتری در این گونه امور داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com