وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مجری برنامه در ادامه با خواندن قسمتی از مقاله روزنامه دیلی تلگراف لندن با این تیتر که "آیا اسرائیل توانایی نظامی برای پایان دادن به جاه طلبی های هسته ای ایران را دارد؟" گفت: «نویسنده با اشاره به قدرت نیروی هوایی اسرائیل چنین نتیجه گیری کرده است که هر گونه حمله هوایی جاه طلبی های هسته ای ایران را به تعویق می اندازد ولی به آنها خاتمه نخواهد داد. به نوشته آقای بلر آقای نتانیاهو یک بحران جهانی ایجاد خواهد کرد فقط برای عقب انداختن برنامه هسته ای ایران اگر این حمله انجام شود.»

نوری زاده ضمن فاجعه خواندن توافق ایران و غرب بر سر اپوزیسیون خارج کشور گفت: «یا غربی ها آنچه می گویند منافقانه می گویند یا باید به آن پایبند باشند. وجود 6 میلیون ایرانی را در خارج از کشور نباید نادیده بگیریم، این ایرانی ها نیروی مقتدری هستند که می توانند تاثیرگذار باشند. بنابراین ما نباید اجازه بدهیم در پس پرده سازشی بر سر ما صورت بگیرد. اگر توافقی بشود که ایران وارد جنگ نشود و خدای ناکرده زحمات 5 نسل ایران ویران نشود خیلی خوب است اما باید مراقب باشیم ما را نفروشند این مهم است و قدرت اپوزیسیون بیرون ایران می تواند جلوی این فاجعه را بگیرد.»

تاکید بر براندازی جمهوری اسلامی فصل مشترک این گفتگو بود که بخش زیادی از برنامه را به خود اختصاص داد.

حسن داعی میهمان صدای آمریکا در این باره گفت: «برنامه هسته ای جمهوری اسلامی بخشی از حیاتش است و دراین باره کوتاه نمی آید تنها راه حل، رفتن این حکومت است. رئیس شورای روابط خارجی آمریکا گفته است: «بعد از سی و چند سال بیایید آنچه آزمایش نکرده ایم امتحان کنیم، راه حل مسئله هسته ای ایران، کمک به اپوزیسیون برای رفتن این حکومت و برقراری دموکراسی است.»»

وی همچنین در ادامه سیاه نمایی های خود از اوضاع ایران افزود: «هیچ راه خروجی برای مشکلات سیاسی اقتصادی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی نیست و تا موقعی که این نظام برجاست. روز به روز بدتر خواهد شد. در همه موارد همین است. روز به روز بحرانی تر می شود.»

گزافه گویی های "داعی" به حدی بود که حتی صدای مجری برنامه هم درآمد و در پاسخ به این ادعای داعی گفت: «این صحبتی که آقای داعی می فرمایند سالهاست که از سوی اپوزیسیون مطرح می شود که "هیچ راهی نیست جز اینکه این رژیم براندازی شود" و می بینیم رژیم به عمر خودش ادامه داده و اتفاقی هم نیفتاده است.»

حسن داعی ضمن گلایه از غربی ها بخاطر مذاکره با ایران بر سر مسئله هسته ای، علت این امتیاز دادن ها را این گونه برشمرد: «غرب بخاطر انتخابات آقای اوباما و بحران در اروپا به این مذاکرات را ادامه می دهند و به ایران امتیاز می دهند. مثلا وقتی جمهوری اسلامی در این شرایط منطقه به آنها تحمیل کرد که برویم بغداد، این از آن ژست های حسن نیتی است که غرب به جمهوری اسلامی می دهد.»

"داعی" در ادامه با اشاره به پوشش خانم اشتون آنرا به تمسخر گرفته و گفت: «همچنین به لباس خانم اشتون نگاه کنید، بخاطر اینکه نظر جمهوری اسلامی را جلب کند یک لباسی پوشیده است که معلوم نیست چه جور لباسی است، حجاب یا غیر حجاب است. قبل از ایشان هم آقای "جک استراو" برای اینکه جمهوری اسلامی خوشش بیاد می گویند 14 معصوم را از بر کرده بود و حمد و قل هو الله هم می خوانده است. اینقدر امتیاز بیهوده نباید بدهند. واقعا شرم آور است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com