وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


* زهرا احمدی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت اولین سخنران این مراسم بود.

وی انتقاداتی را نسبت به دولت مطرح کرد که همین انتقادات واکنش برخی از حاضرین در مراسم را در پی داشت؛ آنها تلاش می‌کردند تا با فرستادن صلوات و تشویق از بیان سخنان انتقادی نسبت به دولت جلوگیری کنند.

* همچنین در این دیدار محمد جعفری‌نژاد دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی پس از حضور در پشت تریبون در انتقادی از نحوه برگزاری دیدار با رئیس جمهور گفت: اگر واقعا می‌خواهید دیدار دانشجویی داشته باشید بهتر است به کف دانشگاه بیایید، نه اینکه جایی که فقط 10 نفر از اتحادیه‌های دانشجویی دعوت شده‌اند، حضور بیابید.

جعفری‌نژاد همچنین گفت که تابلوی فرهنگی دولت مستضعفین "لاله" نیست، "ننه سکینه" است؛ یادمان نرود شما با رای "ننه سکینه‌ها" بالا آمدید.

 * دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دیگر فعال دانشجویی بود که در این نشست به بیان نظرات خود پرداخت و سوالاتی را از احمدی‌نژاد پرسید.

* ایمان ملکا دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به ایراد سخنرانی در این ضیافت پرداخت؛ وی از جمله فعالان فتنه ۸۸ بود که بارها از سوی جریانات انقلابی مورد انتقاد گرفت.



وی از شرکت کنندگان در تجمعات غیرقانونی بعد از انتخابات بود.

* در این دیدار در حالی که احمدی نژاد در حال سخنرانی بود، بلندگوهای مجلس قدیم به مدت 8-7 دقیقه قطع شد.

* در ضیافت افطاری رئیس جمهور با دانشجویان بهمن شریف‌زاده نیز حضور داشت.

* احمدی‌نژاد طی این دیدار با بیان اینکه پای آزادی ملت ایستاده‌ایم و شعارش را از اول داده‌ایم و این بگیر و بند‌ها را قبول نداریم، گفت: اتکا به توده‌های مردم و توجه به خواست‌های آنها آیا به نظر شما کم شده است؟

وی با تاکید بر اینکه ارتباط دولت با بدنه اجتماعی مردم همچنان مستحکم است، در پاسخ به انتقاد دانشجویان از حرکت زیکزاکی اقتصادی دولت، افزود: دولت زیگزاگی حرکت نمی‌کند؛ ما برنامه کاملا برنامه مدونی داشته‌ایم و بزرگترین برنامه‌های اقتصادی با اینکه خیلی‌ها سنگ انداختند، در این دولت انجام شده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: سرمایه‌گذاری ما جهشی بوده است؛ در دل این سرمایه‌گذاری عدالت نیز بوده است. کجای این اقتصادی لیبرالیست؟ ما در جهت ایجاد عدالت، اصل قانون 44 اساسی را اجرا کرده‌ایم ادامه می‌دهیم و در این راستا گام برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه 6 سال فریاد زدیم که کسانی دارند از بانک‌ها وام می‌گیرند و کسی به آن توجه نکرد، اما با فشار ما و دستور به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی ماجرای 3000 میلیاردی افشا شد، گفت: اما عده‌ای جهت ماجرا را عوض کردند و آن را علیه ما مطرح کردند و موجب فراری دادن خاوری شدند؛ ما در ماجراهای اقتصادی گفتیم چرا عده‌ای می‌خورند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به انتقاد دانشجویان درباره فاصله گرفتن دولت از شعارهای سال 84، گفت: پایبندی دولت امروز احمدی نژاد با عدالت کمتر از سال 84 نیست و الان هم به خاطر نظام و اسلام سکوت کرده‌ایم ولی به وقتش صحبت می‌کنیم.

رئیس‌جمهور درباره عدم استفاده دولت از اساتید اقتصاد، تصریح کرد: به اساتید اقتصادی نامه داده‌ایم که نظر خود را ارائه کنند؛ سوالاتی در این نامه‌ها مطرح کرده‌ایم که برای هر سؤال بیش از 300 ساعت وقت گذاشته‌ایم.

به گفته وی، تعهد احمدی‌نژاد به پاکی دولت بوده و ما هیچ چیزی نداریم و دیگران نیز آتویی از ما ندارند و هر چه هم می‌گویند دروغ است.

احمدی‌نژاد با این پرسش که مدیر بانک ملی را چه کسانی فراری داد، افزود: آیا ما فراری دادیم؟؛ ما در اقتصاد نباید سیاسی کاری کنیم دنبال این هم نیستیم من حتی اگر پسر خودم یک ریال سوء استفاده کند، با وی شدید‌تر از همه برخورد می‌کنم.

رئیس‌جمهور درباره اتحاد دولت با تکنوکرات‌ها گفت: ما یک جو عقل سیاسی داریم که نرویم با تکنو کرات‌ها و مهره‌های سوخته ببندیم.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها یک جنگ تمام عیار است و ما در این زمینه نمی‌توانیم صحبت کنیم، اظهار داشت: خیلی در این‌باره علیه دولت نقد نوشتند؛ من خدمت رهبری گفتم که اجازه دهید یک سری از مسائل را بازگو کنم که ایشان نهی کردند که تو رئیس‌جمهوری هر حرفی بزنی در رسانه‌های جهان بازتاب دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com